Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39572
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Моделювання навчального процесу вивчення економіко-математичних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій |
Authors |
Shovkoplias, Oksana Anatoliivna
![]() Bazyl, Olena Oleksandrivna ![]() Litvinenko, Olha Anatoliivna Mazmanishvili, Oleksandr Serhiiovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4596-2524 http://orcid.org/0000-0002-2644-5361 |
Keywords |
комп’ютерні технології в навчальному процесі компьютерные технологии в учебном процессе самоосвіта самообразование |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39572 |
Publisher | СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Моделювання навчального процесу вивчення економіко-математичних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій [Текст] : звіт про НДР (заключний) / Кер. О.А. Шовкопляс. - Суми : СумДУ, 2015. - 53 с. |
Abstract |
Розроблене інформаційне та програмне забезпечення навчального процесу вивчення економіко-математичних дисциплін з використанням комп’ютерних технологій.
Розроблені математичні моделі та методи навчального процесу вивчення економіко-математичних дисциплін з використанням комп’ютерних технологій. Одержані результати впроваджені у практичну діяльність викладачів кафедри моделювання складних систем СумДУ на денній, заочній та вечірній формах навчання. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views

2

4

1

4

7638053

1

3

1

65000

3

229445670

1

7

1

2

1

72995615

2755742

1109732284

12520360
Downloads

1

1

2750

22

3

1

4

39364

13738

37496064

1

10

2

1

2

925

2

26550

1

229445669

1

1109732285

229445670
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
shovkoplias_1191.docx | 2.17 MB | Microsoft Word XML | 1606203067 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.