Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39611
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку |
Other Titles |
Маркетинговое исследование факторов ценообразования на конкурентном рынке Marketing research of pricing factors in a competitive market |
Authors |
Білошкурська, Н.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингове дослідження ціна індекс цін факторний аналіз конкурентний ринок маркетинговое исследование цена индекс цен факторный анализ конкурентный рынок market research price price index factor analysis competitive market |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39611 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Білошкурська, Н.В. Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку [Текст] / Н.В. Білошкурська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 24-31. |
Abstract |
У статті проведене маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку хліба пшеничного. Побудовано комплексну кореляційно-регресійну модель середньомісячної ціни 1 тонни хліба пшеничного з урахуванням впливу індексу споживчих цін, індексу цін виробників промислової продукції та середньомісячної заробітної плати одного працівника за щомісячними статистичними даними за 2012-2014 рр. Доведено, що найбільший вплив на ціну 1 тонни хліба пшеничного чинить індекс споживчих цін, тобто інфляція споживання. В статье проведено маркетинговое исследование факторов ценообразования на конкурентном рынке хлеба пшеничного. Построена комплексная корреляционно-регрессионная модель среднемесячной цены 1 тонны хлеба пшеничного с учетом влияния индекса потребительских цен, индекса цен производителей промышленной продукции и среднемесячной заработной платы одного работника, по ежемесячным статистическим данным за 2012-2014 гг. Доказано, что наибольшее влияние на цену 1 тонны хлеба пшеничной оказывает индекс потребительских цен, то есть инфляция потребления. The aim of the article. The aim of the article is the marketing research of the influence of macroeconomic factors on a weighted average price of wheat bread in a competitive market. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
464613
Finland
1
France
2
Germany
-309252465
Ireland
47930147
Italy
2
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
10068
Romania
1
Russia
1
Singapore
-309252467
Taiwan
1
Ukraine
-1826520653
United Kingdom
1906326166
United States
-309252468
Unknown Country
173409
Downloads
Canada
1
China
1943480431
France
26654227
Germany
2
Hungary
1
India
1
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
526557157
United Kingdom
-309252464
United States
-309252463
Unknown Country
21
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Biloshkurska_Tcinoutvorennya.pdf | 429.94 kB | Adobe PDF | 1878186919 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.