Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39613
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства
Other Titles The internal marketing in enterprise marketing system
Внутренний маркетинг в системе маркетинга предприятия
Authors Решетнікова, І.Л.
ORCID
Keywords внутрішній маркетинг
внутрішнє маркетингове середовище
система маркетингу
контактний персонал
внутрішній продукт
споживач
внутренний маркетинг
внутренняя маркетинговая среда
система маркетинга
контактный персонал
внутренний продукт
потребитель
internal marketing
internal marketing environment
marketing system
contact personnel
internal product
consumer
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39613
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Решетнікова, І.Л. Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 45-55.
Abstract Метою статті є узагальнення наукових підходів щодо визначення сутності поняття «внутрішній маркетинг» та визначення його місця в системі маркетингу підприємства. Обґрунтовується і пропонується авторське визначення «внутрішнього маркетингу», уточнюються об’єкти його впливу і завдання з точки зору задоволення потреб кінцевих споживачів. Визначаються відмінності між поняттями «внутрішнє маркетингове середовище» та «внутрішній маркетинг». Уточнення понятійного апарату дозволяє систематизувати окремі види маркетингової діяльності підприємства для досягнення ефективного впливу на споживача.
Целью статьи является обобщение научных подходов к определению сущности понятия «внутренний маркетинг» и его места в системе маркетинга предприятия. Обосновывается и предлагается авторское определение «внутреннего маркетинга», уточняются объекты его влияния и задания с точки зрения удовлетворения потребностей конечных потребителей. Анализируются отличия между понятиями «внутренняя маркетинговая среда» и «внутренний маркетинг». Уточнение понятийного аппарата дает возможность систематизировать отдельные виды маркетинговой деятельности для получения эффективного влияния на потребителя.
The aim of the article. The aim of the article is to summarize the scientific approaches defining the essence of the concept of «internal marketing» and determining their place in the marketing company.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
1193321972
Greece Greece
53268
Ireland Ireland
1513397
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
419048392
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Sweden Sweden
1
Taiwan Taiwan
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
736221004
United Kingdom United Kingdom
10032497
United States United States
-221428914
Unknown Country Unknown Country
520025871

Downloads

Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
China China
3
EU EU
1
France France
10
Germany Germany
736221004
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
5
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
736221005
United Kingdom United Kingdom
14208
United States United States
1193321971
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Reshetnikova_Marketyng_pidpryemstva.pdf 526.72 kB Adobe PDF -1629189055

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.