Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39613
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства |
Other Titles |
The internal marketing in enterprise marketing system Внутренний маркетинг в системе маркетинга предприятия |
Authors |
Решетнікова, І.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
внутрішній маркетинг внутрішнє маркетингове середовище система маркетингу контактний персонал внутрішній продукт споживач внутренний маркетинг внутренняя маркетинговая среда система маркетинга контактный персонал внутренний продукт потребитель internal marketing internal marketing environment marketing system contact personnel internal product consumer |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39613 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Решетнікова, І.Л. Внутрішній маркетинг у системі маркетингу підприємства [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 45-55. |
Abstract |
Метою статті є узагальнення наукових підходів щодо визначення сутності поняття «внутрішній маркетинг» та визначення його місця в системі маркетингу підприємства. Обґрунтовується і пропонується авторське визначення «внутрішнього маркетингу», уточнюються об’єкти його впливу і завдання з точки зору задоволення потреб кінцевих споживачів. Визначаються відмінності між поняттями «внутрішнє маркетингове середовище» та «внутрішній маркетинг». Уточнення понятійного апарату дозволяє систематизувати окремі види маркетингової діяльності підприємства для досягнення ефективного впливу на споживача. Целью статьи является обобщение научных подходов к определению сущности понятия «внутренний маркетинг» и его места в системе маркетинга предприятия. Обосновывается и предлагается авторское определение «внутреннего маркетинга», уточняются объекты его влияния и задания с точки зрения удовлетворения потребностей конечных потребителей. Анализируются отличия между понятиями «внутренняя маркетинговая среда» и «внутренний маркетинг». Уточнение понятийного аппарата дает возможность систематизировать отдельные виды маркетинговой деятельности для получения эффективного влияния на потребителя. The aim of the article. The aim of the article is to summarize the scientific approaches defining the essence of the concept of «internal marketing» and determining their place in the marketing company. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
Germany
1193321972
Greece
53268
Ireland
1513397
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
419048392
Poland
1
Portugal
1
Sweden
1
Taiwan
1
Turkey
1
Ukraine
736221004
United Kingdom
10032497
United States
-221428914
Unknown Country
520025871
Downloads
Belarus
1
Bulgaria
1
China
3
EU
1
France
10
Germany
736221004
Israel
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Russia
5
Switzerland
1
Ukraine
736221005
United Kingdom
14208
United States
1193321971
Unknown Country
27
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Reshetnikova_Marketyng_pidpryemstva.pdf | 526.72 kB | Adobe PDF | -1629189055 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.