Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39615
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг спортивного туризму |
Other Titles |
Marketing of sport tourism Маркетинг спортивного туризма |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Карпець, В.І. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
спорт спортивний туризм туристична галузь розвиток регіону маркетинг у спорті спортивний туристичний об’єкт рекламна спортивна кампанія реклама туризму спортивный туризм туристическая отрасль развитие региона маркетинг в спорте спортивный туристический объект рекламная спортивная кампания реклама туризма sports sport tourism tourist branch region development marketing in sport sport tourist object advertising sport campaign advertising of tourism |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39615 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Маркетинг спортивного туризму [Текст] / О.С. Тєлєтов, В.І. Карпець // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 56-72. |
Abstract |
У статті виокремлена роль спорту в житті людини, порівняні різні типи міст на предмет забезпеченості інфраструктурою для розвитку туризму у сфері спорту, розроблений приклад рекламної кампанії. За основу взято Сумщину й показано, що саме такі, середні за розмірами, обласні центри України можуть бути привабливими як для занять спортом, так і для історично-культурного збагачення професійних спортсменів, спортсменів-дітей та підлітків, любителів спорту, які приїздять на змагання. Відповідні маркетингові заходи у сфері спортивного туризму повинні знижувати агресивність болільників й прищеплювати їх любов до історії, мистецтва, вітчизняної культури, здорового відпочинку. В статье выделена роль спорта в жизни человека; проведено сравнение разных типов городов и их инфраструктур для развития спортивного туризма; разработан пример рекламной кампании. За основу взята Сумщина с областным центром и показано, что именно такие средние по размеру города могут быть привлекательными как для занятий, так и историко-культурного обогащения профессиональных спортсменов, спортсменов-детей и подростков, любителей спорта, которые приезжают на соревнования. Соответствующие маркетинговые мероприятия в сфере спортивного туризма должны снизить агрессивность болельщиков и привить им любовь к истории, искусству, отечественной культуре, здоровому отдыху. The aim of the article. The aim of the article is to clarify the concept of «sport tourism marketing», to examine the state of its objects and to determine prospects for development of sport tourism in Ukraine. The paper singles out the role of sport in life; compares different types of cities in terms of provision the infrastructure for tourism development in the field of sports. Authors show the example of the campaign. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1

3705

1

9

5588349

1

1

2

26824

5

1

1

1

1723436328

142683983

-1056487327

1915869889
Downloads

1

27335827

3608351

319179

7402

1

1

26825

1

30

1

1

4

-1094974043

1

-1056487328

-1563845518
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teletov_Karpetc_Sportyvny_turyzm.pdf | 943.55 kB | Adobe PDF | 610958032 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.