Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39617
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок |
Other Titles |
Перспективы реализации стратегии устойчивого развития отечественными розничными операторами через внедрение собственных торговых марок Prospects for implementation of the sustainable development strategy by domestic retailers through the private labels introduction |
Authors |
Дима, О.О.
|
ORCID | |
Keywords |
власні торгові марки приватні марки роздрібна мережа сталий розвиток дослідження ринку собственные торговые марки частные марки розничная сеть устойчивое развитие исследование рынка own trade label private label retail network sustainable development market research |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39617 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Дима, О.О. Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок [Текст] / О.О. Дима // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 87-95. |
Abstract |
Стаття присвячена власним торговим маркам (ВТМ) у вітчизняних торговельних мережах. Розглянуті сутність власної торгової марки та історія її виникнення. Проаналізовані ключові показники розвитку ВТМ в Україні та світі. Запропоновані подальші кроки роздрібних мереж щодо поширення ідей сталого розвитку на учасників мережі створення цінності та кінцевих споживачів через власні торгові марки. Статья посвящена собственным торговым маркам (СТМ) в отечественных торговых сетях. Рассмотрены сущность собственной торговой марки и история ее возникновения. Проанализированы ключевые показатели развития СТМ в Украине и мире. Предложены последующие шаги розничных сетей в распространении идей устойчивого развития среди участников сети создания ценности и конечных потребителей через собственные торговые марки. The aim of the article. The aim of the article is to identify prospects of sustainable development strategy implementation through private label development. Further retailers’ steps on the promotion of sustainable development ideas among the participants of the value creation network and the end-users through private labels are offered. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
Czechia
1
Finland
1
Germany
6
Ireland
17379
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Russia
696
Singapore
49754407
Taiwan
1
Thailand
1
Ukraine
3223703
United Kingdom
1612548
United States
107586860
Unknown Country
165419310
Downloads
Albania
1
China
350
EU
1
France
323
Germany
306914
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
1391
Serbia
1
Singapore
1
Ukraine
25520272
United Kingdom
1393
United States
107586858
Unknown Country
67
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dyma_Torgovi_marky.pdf | 595.39 kB | Adobe PDF | 133417576 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.