Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39620
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства |
Other Titles |
Модель управления маркетингом в системе менеджмента промышленного предприятия Model of marketing management in management system of industrial enterprise |
Authors |
Райко, Д.В.
Лебедева, Л.Е. |
ORCID | |
Keywords |
концептуальна модель управління маркетингом маркетинговий менеджмент система «споживач-підприємство-партнер» служба маркетингу концептуальная модель управление маркетингом маркетинговый менеджмент система «потребитель-предприятие-партнер» служба маркетинга conceptual model marketing management marketing control «consumer-enterprise-partner» system marketing service |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39620 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Райко, Д.В. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства [Текст] / Д.В. Райко, Л.Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 107-123. |
Abstract |
Метою цієї статті є створення розгорнутої концептуальної моделі управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства – підприємство необхідно розглядати як відкриту систему та частину системи «споживач-підприємство-партнер», підґрунтям розвитку якої є маркетинг, управління якого повинно складатися із 5 блоків (інформаційний, організаційний, людських ресурсів, планування, оцінки та контролю), що забезпечують виконання маркетингових функцій на підприємстві, яка на відміну від наявних розробок ґрунтується на забезпеченні безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами на основі маркетингових партнерських відносин, вирішенні низки практичних проблем ефективного господарювання за рахунок використання сучасних механізмів маркетингу на засадах інтеграції з менеджментом. Целью данной статьи является создание развернутой концептуальной модели управления маркетингом в системе менеджмента промышленного предприятия – предприятие рассматривается как открытая система и составляющая системы «потребитель-предприятие-партнер», основой развития является маркетинг, управление которого будет базироваться на 5 блоках (информационный, организационный, человеческих ресурсов, планирования, оценки и контроля), обеспечивающих выполнение маркетинговых функций на предприятии, которая, в отличие от имеющихся разработок, обеспечивает непрерывную связь предприятия с партнерами, потребителями на основе маркетинговых партнерских отношений, решением ряда практических проблем эффективного хозяйствования за счет использования современных механизмов маркетинга на основе интеграции с менеджментом. The aim of the article. The aim of the article is to create an open conceptual model of marketing management in management system of industrial enterprise that has certain theoretical and practical significance. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1
Czechia
1
France
1306229011
Germany
1008722466
Ireland
1787631951
Italy
68226
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
3860
Norway
1
Poland
589554
Russia
1
Serbia
1
Singapore
1
Taiwan
1
Ukraine
-1691106955
United Kingdom
704211477
United States
1787631954
Unknown Country
1408407515
Downloads
China
4
Czechia
1
France
30722416
Germany
1008722467
India
1
Italy
68227
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Norway
1
Poland
124879796
Russia
13
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
1008722465
United Kingdom
15437
United States
1008722465
Unknown Country
142
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Raiko_Lebedeva_Upravlinnya.pdf | 622.18 kB | Adobe PDF | -1113113856 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.