Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39627
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Sales promotion methods at ukrainian market of commercial vehicles: analysis, efficiency, prospects |
Other Titles |
Методы продвижения на рынке коммерческого автотранспорта Украины: анализ, эффективность, перспективы Методи просування на ринку комерційного автотранспорту України: аналіз, ефективність, перспективи |
Authors |
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Klisinskі, Janusz Білан, М.І. |
ORCID | |
Keywords |
promotion methods commercial vehicles company image positioning at market exhibition activity corporative journals promotional tours corporative films СЕО-optimization advertisement методи просування комерційний автотранспорт імідж компанії позиціонування на ринку виставкова діяльність корпоративні журнали промо-тури корпоративні фільми СЕО-оптимізація методы продвижения коммерческий автотранспорт имидж компании позиционирование на рынке выставочная деятельность корпоративные журналы промо-туры корпоративные фильмы СЕО-оптимизация реклама |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39627 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Gryshchenko, O.F. Sales promotion methods at ukrainian market of commercial vehicles: analysis, efficiency, prospects [Текст] / O. F. Gryshchenko, J. Klisinski, M. I. Bilan // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 167-177. |
Abstract |
У статті розкриті основні методи просування комерційного автотранспорту на ринку України. Досліджено основні переваги та недоліки методів просування на ринку комерційного автотранспорту, визначено пріоритетність їх використання. Визначено основні тенденції використання методів просування на ринку комерційного автотранспорту України. В статье раскрыты основные методы продвижения коммерческого автотранспорта на рынке Украины. Исследованы основные преимущества и недостатки методов продвижения на рынке коммерческого автотранспорта, определена приоритетность их использования. Выялены основные тенденции использования методов продвижения на рынке коммерческого автотранспорта Украины. The object of an article is to define main tendencies and to estimate efficiency of the promotion methods at Ukrainian commercial transport market. B2B market requires from marketing different approach to clients. This means viewing the basic methods of promotion and their reassessment. In terms of reducing the budget for marketing companies, you need to understand how best to distribute it. Analysis of the main promotion methods at the commercial vehicle market allows to reveal main tendencies, which are used at modern stage. Main factor is specific of the market B2B, which foresees more detailed work with clients, which becomes more detailed and not mass character. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1
Canada
1
Czechia
2
EU
1
Germany
14238126
Indonesia
2
Iran
1
Ireland
356510
Italy
1
Jamaica
1
Japan
1
Lithuania
4518
Malaysia
2
Netherlands
2
Poland
1
Russia
1
Singapore
1002211672
South Africa
1
Sweden
1
Ukraine
60021054
United Kingdom
30011940
United States
-2125881690
Unknown Country
60021053
Vietnam
9037
Downloads
China
4234152
Czechia
1
EU
1
France
1
Germany
3
Israel
1
Lithuania
59862
Malaysia
3
Portugal
1
Russia
14
Singapore
1
South Africa
1
Ukraine
60021055
United Kingdom
1
United States
-2125881696
Unknown Country
4
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gryschenko_SALES PROMOTION METHODS AT UKRAINIAN MARKET OF COMMERCIAL.pdf | 766.69 kB | Adobe PDF | -2061566594 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.