Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39683
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Екомаркетинг у діяльності промислового підприємства |
Other Titles |
Экомаркетинг в деятельности промышленного предприятия Eco-marketing in industrial enterprise activities |
Authors |
Чуприна, Н.М.
|
ORCID | |
Keywords |
екомаркетинг промислові підприємства забруднення довкілля промислові відходи екотехнологія экомаркетинг промышленные предприятия загрязнения окружающей среды промышленные отходы экотехнология eco-marketing industrial enterprises environmental contamination industrial waste eco-technology |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39683 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Чуприна, Н.М. Екомаркетинг у діяльності промислового підприємства [Текст] / Н.М. Чуприна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 231-239. |
Abstract |
У статті зроблено аналіз досліджень і публікацій провідних науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори використання механізму екомаркетингу. Екомаркетинг є важливим інструментом коригування сучасної виробничої поведінки підприємства. Підприємства повинні бути налаштовані на сучасні вимоги виробництва, підтримку екологічної безпеки та задіяні в реалізації екомаркетингу в Україні. За результатами аналізу підприємства промисловості поділені на два види: екологічно небезпечні та екологічно орієнтовані. Оновлення підприємств промисловості та їх модернізацію необхідно проводити з урахуванням екологічної складової. Це дасть можливість уникнути екологічної катастрофи та задіяти інструменти екомаркетингу не лише на ринках збуту продукції промислових підприємств. В статье проведен анализ исследований и публикаций ведущих ученых по проблеме экомаркетинга. Рассмотрены основные факторы использования механизма экомаркетинга. Экомаркетинг выступает важным инструментом корректирования современного производственного поведения предприятий. Предприятия должны быть нацелены на современные требования производства, поддержания экологической безопасности и задействования в реализации экомаркетинга на Украине. В результате анализа промышленные предприятия разделены на два вида: экологически опасные и экологически ориентированные. Это дает возможность избежать экологической катастрофы и задействовать инструменты экомаркетинга не только на рынках сбыта продукции промышленных предприятий. The aim of the article. The aim of the article is determination of the areas of industrial enterprise’s development and detection of the specificity of their activity in terms of environmental priorities. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
France
1
Germany
56215
Greece
1
Ireland
12524
Italy
3
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
557
Saudi Arabia
1
Singapore
5097294
Ukraine
222634
United Kingdom
112430
United States
1921643
Unknown Country
222633
Downloads
China
3
Czechia
1
Germany
3337
India
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
3
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
1294639
United Kingdom
1
United States
2548647
Unknown Country
30
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chupryna_Ecologichny_marketyng.pdf | 714.82 kB | Adobe PDF | 3846666 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.