Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39683
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Екомаркетинг у діяльності промислового підприємства
Other Titles Экомаркетинг в деятельности промышленного предприятия
Eco-marketing in industrial enterprise activities
Authors Чуприна, Н.М.
ORCID
Keywords екомаркетинг
промислові підприємства
забруднення довкілля
промислові відходи
екотехнологія
экомаркетинг
промышленные предприятия
загрязнения окружающей среды
промышленные отходы
экотехнология
eco-marketing
industrial enterprises
environmental contamination
industrial waste
eco-technology
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39683
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Чуприна, Н.М. Екомаркетинг у діяльності промислового підприємства [Текст] / Н.М. Чуприна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 231-239.
Abstract У статті зроблено аналіз досліджень і публікацій провідних науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори використання механізму екомаркетингу. Екомаркетинг є важливим інструментом коригування сучасної виробничої поведінки підприємства. Підприємства повинні бути налаштовані на сучасні вимоги виробництва, підтримку екологічної безпеки та задіяні в реалізації екомаркетингу в Україні. За результатами аналізу підприємства промисловості поділені на два види: екологічно небезпечні та екологічно орієнтовані. Оновлення підприємств промисловості та їх модернізацію необхідно проводити з урахуванням екологічної складової. Це дасть можливість уникнути екологічної катастрофи та задіяти інструменти екомаркетингу не лише на ринках збуту продукції промислових підприємств.
В статье проведен анализ исследований и публикаций ведущих ученых по проблеме экомаркетинга. Рассмотрены основные факторы использования механизма экомаркетинга. Экомаркетинг выступает важным инструментом корректирования современного производственного поведения предприятий. Предприятия должны быть нацелены на современные требования производства, поддержания экологической безопасности и задействования в реализации экомаркетинга на Украине. В результате анализа промышленные предприятия разделены на два вида: экологически опасные и экологически ориентированные. Это дает возможность избежать экологической катастрофы и задействовать инструменты экомаркетинга не только на рынках сбыта продукции промышленных предприятий.
The aim of the article. The aim of the article is determination of the areas of industrial enterprise’s development and detection of the specificity of their activity in terms of environmental priorities.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
56215
Greece Greece
1
Ireland Ireland
12524
Italy Italy
3
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
557
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
5097294
Ukraine Ukraine
222634
United Kingdom United Kingdom
112430
United States United States
1921643
Unknown Country Unknown Country
222633

Downloads

China China
3
Czechia Czechia
1
Germany Germany
3337
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1294639
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2548647
Unknown Country Unknown Country
30

Files

File Size Format Downloads
Chupryna_Ecologichny_marketyng.pdf 714.82 kB Adobe PDF 3846666

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.