Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39686
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз використання поняття "електронний підручник" для студентів інженерних спеціальностей |
Authors |
Нагорна, Т.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
електронне видання электронне издания electronic edition електронний підручник электронный учебник electronic textbook інженерна освіта инженерное образование engineering education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39686 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нагорна, Т.Ю. Аналіз використання поняття "електронний підручник" для студентів інженерних спеціальностей [Текст] / Т.Ю. Нагорна ; кер. О.М. Алєксєєв // Сучасні технології у промисловому виробництві : матеріали науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студ. фак-ту технічних систем та енергоефективних технологій (м. Суми, 14-17 квітня 2015 р.) / Редкол.: О Г. Гусак, В.Г. Євтухов. — Суми : СумДУ, 2015. — Ч.1. — С. 58. |
Abstract |
В Україні електронні видання регламентуються державним стандартом
ДСТУ 7157:2010, а також Положенням про електронні освітні ресурси. В
першому надане лише поняття «електронні видання», в другому – уточнено
поняття «електронний підручник» як вид електронних освітніх ресурсів. Але
для інженерного навчання ці терміни є незакінченими. Тому, завданням
дослідження є проаналізувати використання поняття «електронний
підручник» в науково-методичної літературі з метою уніфікації та
представлення власного тлумачення терміну для інженерних спеціальностей. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ТеСЕТ) |
Views

1

2

1

4

2157

1

1

1

188369

13749

7145

376737

13748
Downloads

5

2

1

1

1

41124

1

114747

3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
nagorna.pdf | 258.64 kB | Adobe PDF | 155885 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.