Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40525
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз мотивації студентів до навчання на сучасному етапі
Authors Пронікова, Ж.С.
ORCID
Keywords навчання
обучение
education
мотивація
мотивация
motivation
студенти
студенты
students
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40525
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пронікова, Ж.С. Аналіз мотивації студентів до навчання на сучасному етапі [Текст] / Ж.С. Пронікова; наук. кер. А.О. Барвінський // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 23-24 квітня 2015 року. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 230-232.
Abstract Сьогодні у сучасній вищій школі досить гостро постає завдання підвищення ефективності навчання й оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Попри недостатні здібності висока навчальна мотивація може відігравати роль компенсуючого чинника, тому в педагогіці й психології приділяється значна увага проблемі її формування.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
France France
23404
Germany Germany
4
Greece Greece
6041
Ireland Ireland
121561
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1006
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
3482876
United Kingdom United Kingdom
1742445
United States United States
54628152
Unknown Country Unknown Country
3482875

Downloads

China China
915643
Egypt Egypt
1
France France
1
Germany Germany
10327060
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
10327060
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
45767929
Unknown Country Unknown Country
35

Files

File Size Format Downloads
Pronikova.pdf 1.09 MB Adobe PDF 67337732

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.