Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40597
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні резерви розвитку професійного мовлення іноземних студентів |
Authors |
Kazandzhyieva, Maryna Symeonivna
|
ORCID | |
Keywords |
професійне мовлення профессиональная речь professional speech професійне спілкування профессиональное общение professional communication текстова компетентність текстовая компетентность textual competence |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/40597 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Казанджиєва, М.С. Методичні резерви розвитку професійного мовлення іноземних студентів [Текст] / М.С. Казанджиєва // Мова, історія, культура у лінгвокомунікативному просторі : збірка наукових праць Випуск І / [упор. В. Б. Звагельський]. - Суми : Сумський державний університет, 2014. - С. 70-75. |
Abstract |
Однією з головних вимог, що висуваються до випускників вищих навчальних закладів, є формування мовної особистості майбутнього фахівця, його комунікативної компетентності й у тому числі - належного рівня володіння професійним мовленням. Професійне мовлення, як комунікація, самостійний або допоміжний вид діяльності, що забезпечує спілкування на професійні теми. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
Canada
1
Finland
1
France
2797
Germany
582483
Greece
5594
Ireland
285765
Japan
29566263
Lithuania
1
Netherlands
468
Russia
1
Sweden
1
Ukraine
8196689
United Kingdom
4099278
United States
144611234
Unknown Country
187350589
Downloads
China
2
Estonia
1
Germany
2340881
India
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Russia
3
Slovakia
1
Ukraine
16393170
United Kingdom
1
United States
59132526
Unknown Country
35
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kazandzhyeva_Profesiine_movlennya.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | 77866623 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.