Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41143
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделювання стресорного впливу на адаптивні зміни рослин
Authors Феденко, В.С.
Шемет, С.А.
ORCID
Keywords стресорний вплив
стрессорное влияние
адаптація рослин
адаптация растений
антиоксиданти
антиоксиданты
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41143
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Феденко, В.С. Моделювання стресорного впливу на адаптивні зміни рослин [Текст] / В.С. Феденко, С.А. Шемет // Інформатика, математика, автоматика : матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 20-25 квітня 2015 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 218.
Abstract Стресорний вплив несприятливих чинників середовища спричиняє різноманітні зміни метаболізму антиоксидантних сполук з протекторними функціями у рослин. Для з‘ясування закономірностей адаптації рослин необхідне встановлення залежностей цих змін від дози стресора за допомогою математичного моделювання. Мета роботи – встановити функціональну залежність між накопиченням антиоксидантів фенольного типу у рослин та дозою хімічного стресора.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Australia Australia
343871
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Greece Greece
897
Ireland Ireland
8628
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
61421
United Kingdom United Kingdom
30934
United States United States
1702099
Unknown Country Unknown Country
61420

Downloads

China China
2
Germany Germany
896
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
61422
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1702098
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
fedenko.pdf 260.87 kB Adobe PDF 1764424

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.