Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41338
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Фінансово-економічні розрахунки |
Authors |
Zaitsev, Oleksandr Vasylovych
![]() Halakhova, Oksana Valeriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8292-4079 |
Keywords |
фінансово-економічні розрахунки финансово-экономические расчеты |
Type | Learning Object |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41338 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Зайцев, О.В. Фінансово-економічні розрахунки [Текст]: конспект лекцій для студ. спец. 6.030508 "Фінанси і кредит" усіх форм навчання / О.В. Зайцев, О.В. Галахова. - Суми: СумДУ, 2015. - 210 с. |
Abstract |
Запропонований для Вашої уваги, шановні студенти, навчальний матеріал за формою викладення, а також і у пізнавальному застосуванні є лекційним матеріалом з елементами практикуму за циклом дисциплін фінансового спрямування. Таке твердження є доречним тому, що застосування методів фінансових розрахунків є складовою частиною таких дисциплін, як насамперед «Гроші та кредит», а також «Фінанси», «Фінанси підприємств», «Інвестування», «Фінансовий ринок», «Страхові послуги», «Банківські операції», «Ринок фінансових послуг», «Фінансовий аналіз», «Фінансовий менеджмент», і, отже, цей матеріал може активно використовуватися студентами і викладачами при засвоєнні матеріалу цих та інших дисциплін. |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views

1

1

2

1

2

5

1

-2071126725

6

1

7418

44501

1

1

3

1134253695

1242308572

209367435

-715518834
Downloads

1

2

3

2

37

1134253696

1

11371970

1

1

1

1

1

2

1

1

1

2401

1

931550083

1242308573

1134253693

-715518829
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
finans.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | -556745652 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.