Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41451
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Державне управління рекламною діяльністю |
Authors |
Плужниченко, Д.Ю.
Шведун, В.О. |
ORCID | |
Keywords |
державне управління государственное управление state management рекламна діяльність рекламная деятельность promotional activities |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41451 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Плужниченко, Д.Ю. Державне управління рекламною діяльністю [Текст] / Д.Ю. Плужниченко, В.О. Шведун // Діяльність органів публічної влади щодо забезпечення стабільності та безпеки суспільства : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 21-22 травня 2015 р. / За ред.: А.М. Куліша, М.М. Бурбики, О.М. Рєзніка. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 58-60. |
Abstract |
Протягом перетворення України в державу, що спрямована на розвиток демократичних, соціальних, правових відносин, провідним інструментом, що здійснює організуючий вплив на суспільство, є державне управління рекламною діяльністю. Зростання значимості рекламної діяльності, її впливу на процеси розвитку економіки та соціально-культурних відносин викликають відповідну потребу в створенні таких механізмів державного управління рекламною діяльністю, які б дозволили якісно та раціонально здійснювати державний вплив на вказану сферу. Все це свідчить про актуальність обраної теми роботи. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views

1

2

60872351

8058

220290

1

673

1

9745216

1636068

60872354

3269447
Downloads

3

1

60872350

1

1

1

3

9745215

1

45988561

136624463
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
plyjnuchenko.pdf | 335.86 kB | Adobe PDF | 253230600 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.