Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41685
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування алгоритму діагностики стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
![]() Saher, Liudmyla Yuriivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
діагностика диагностка diagnostics комунікації коммуникации communications |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41685 |
Publisher | Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Формування алгоритму діагностики стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства / Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково- практичної конференції (м. Полтава, 28-29 травня 2015 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 164-166. |
Abstract |
У сучасних умовах збільшуються необхідність реалізації цілей усіх зацікавлених осіб, яка досягається за рахунок посилення взаємозв’язків між усіма учасниками підприємницької діяльності, тобто відбувається підвищення ролі комунікаційних процесів підприємства, в т. ч. і на внутрішньоорганізаційному рівні. Ефективність комунікаційно-інформаційних процесів, комунікаційний клімат у результаті впливають на організацію тривалих партнерських взаємин ринкових суб’єктів, підвищення його конкурентоспроможності та ефективність діяльності підприємства в цілому. Відповідно своєчасний аналіз комунікаційних процесів дозволяє визначити слабкі місця, нівелювати або зменшити ступінь їх негативного впливу на відносини із партнерами, а в результаті і на економічну ефективність діяльності підприємства. В современных условиях увеличиваются необходимость реализации целей всех заинтересованных лиц, которые достигаются за счет усиления взаимосвязей между всеми участниками предпринимательской деятельности, то есть происходит повышение роли коммуникационных процессов предприятия, в т. ч. и на внутриорганизационном уровне. Эффективность коммуникационно-информационных процессов, коммуникационный климат в результате влияют на организацию длительных партнерских взаимоотношений рыночных субъектов, повышение их конкурентоспособности и эффективность деятельности предприятия в целом. В соответствии своевременный анализ коммуникационных процессов позволяет определить слабые места, нивелировать или уменьшить степень их негативного влияния на отношения с партнерами, а в результате и на экономическую эффективность деятельности предприятия. In modern conditions increase the need for the realization of the goals of all stakeholders, which is achieved through the strengthening of the relations between all participants of entrepreneurial activity, i.e. an increased role for the communication processes of an enterprise, including the organizational levels. The effectiveness of communication and information processes, communication climate as a result affect the organization's long-term partner relationships with market actors, increasing its competitiveness and efficiency of the company as a whole. In accordance timely analysis of communication processes allows to identify weaknesses, to neutralize or to reduce their negative impact on relationships with partners, and as a result, and on the economic efficiency of the enterprise activity. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

52495143

1

3

615744405

3767

336457

1

1

1

628

1

2

1

1

22995933

3329788

615744414

1333646481
Downloads

2

1

1

615744406

1

1

1

52495142

1

513586740

6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Syhyda_Saher_Poltava_1.pdf | 286.12 kB | Adobe PDF | 1181826302 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.