Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41686
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords розподіл
распределение
distribution
маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channel
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41686
Publisher Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
License
Citation Сигида Л.О. Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції / Л.О. Сигида // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Тези доповідей ХXІІI міжнародної науково-практичної конференції, Ч.III (20-22 травня 2015р., Харків) / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків, НТУ «ХПІ». – С.230.
Abstract Вибір маркетингових каналів для розподілу продукції на кожному підприємстві має відбуватися дуже ретельно та старанно. Це пов’язано з тим, що вибір хибного каналу може стати причиною невдалого розподілу продукції на ринку та її недоведення до цільових споживачів. За умови, що підприємство займається інноваціями, особливо важливим стає питання вибору маркетингових каналів для розподілу саме інноваційної продукції
Выбор маркетинговых каналов распределения продукции на каждом предприятии должно происходить очень тщательно и старательно. Это связано с тем, что выбор ложного канала может стать причиной неудачного распределения продукции на рынке и ее недоведение до целевых потребителей. При условии, что предприятие занимается инновациями, особенно важным становится вопрос выбора маркетинговых каналов для распределения именно инновационной продукции
The choice of marketing channels of distribution for each enterprise is going to happen very carefully and diligently. That's why choice of a false channel may be the reason for the poor distribution of products on the market and its nedovedenie to target consumers. Provided that the enterprise is engaged in innovation, especially important is the question of the choice of marketing channels for the distribution of innovative products
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
Finland Finland
173651030
France France
3
Germany Germany
16059
Greece Greece
16061
Ireland Ireland
324921
Italy Italy
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2677
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Slovenia Slovenia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
56928734
United Kingdom United Kingdom
2505096
United States United States
412466160
Unknown Country Unknown Country
5370538

Downloads

China China
1762993
France France
671
Germany Germany
173651029
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
56928735
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
173651028
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Syhyda_Saher_Kharkiv.pdf 233.98 kB Adobe PDF 405994475

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.