Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41686
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
розподіл распределение distribution маркетинговий канал маркетинговый канал marketing channel |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41686 |
Publisher | Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» |
License | |
Citation | Сигида Л.О. Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції / Л.О. Сигида // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: Тези доповідей ХXІІI міжнародної науково-практичної конференції, Ч.III (20-22 травня 2015р., Харків) / за ред. проф. Сокола Є.І. – Харків, НТУ «ХПІ». – С.230. |
Abstract |
Вибір маркетингових каналів для розподілу продукції на кожному підприємстві має відбуватися дуже ретельно та старанно. Це пов’язано з тим, що вибір хибного каналу може стати причиною невдалого розподілу продукції на ринку та її недоведення до цільових споживачів. За умови, що підприємство займається інноваціями, особливо важливим стає питання вибору маркетингових каналів для розподілу саме інноваційної продукції Выбор маркетинговых каналов распределения продукции на каждом предприятии должно происходить очень тщательно и старательно. Это связано с тем, что выбор ложного канала может стать причиной неудачного распределения продукции на рынке и ее недоведение до целевых потребителей. При условии, что предприятие занимается инновациями, особенно важным становится вопрос выбора маркетинговых каналов для распределения именно инновационной продукции The choice of marketing channels of distribution for each enterprise is going to happen very carefully and diligently. That's why choice of a false channel may be the reason for the poor distribution of products on the market and its nedovedenie to target consumers. Provided that the enterprise is engaged in innovation, especially important is the question of the choice of marketing channels for the distribution of innovative products |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
Czechia
1
Denmark
1
Finland
173651030
France
3
Germany
16059
Greece
16061
Ireland
324921
Italy
2
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2677
Romania
1
Russia
2
Slovenia
1
Sweden
1
Ukraine
56928734
United Kingdom
2505096
United States
412466160
Unknown Country
5370538
Downloads
China
1762993
France
671
Germany
173651029
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
56928735
United Kingdom
1
United States
173651028
Unknown Country
15
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Syhyda_Saher_Kharkiv.pdf | 233.98 kB | Adobe PDF | 405994475 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.