Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41802
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль викладача у формуванні мотивації та подоланні неуспішності у навчанні студентів |
Authors |
Sakhno, Paraskoviia Ivanivna
![]() Lytiuha, Yuliia Valeriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4010-689 |
Keywords |
мотивація мотивация motivation неуспішність неуспеваемость unproficiency навчання обучение studying |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41802 |
Publisher | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сахно, П.І. Роль викладача у формуванні мотивації та подоланні неуспішності у навчанні студентів [Текст] / П.І. Сахно, Ю.В. Литюга // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії :Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Переяслав-Хмельницький, 2014. - С. 166-168. |
Abstract |
Стаття присвячена комплексному дослідженню проблеми неуспішності студентів та ролі викладача у процесі подолання цієї проблеми. Визначальну роль у процесі пізнання, що здійснюється крізь призму соціальної взаємодії, відіграє сумісна співпраця викладача та студента. Співпраця реалізується на основі виконання певних навчально-виховних завдань. Статья посвящена комплексному исследованию проблемы неуспеваемости студентов и роли преподавателя в процессе преодоления этой проблемы. Определяющую роль в процессе познания, которая осуществляется через призму социального взаимодействия, играет совместное сотрудничество преподавателя и студента. Сотрудничество реализуется на основе выполнения определенных учебно-воспитательных задач. The article is devoted to complex research of problem of students failure and the role of the teacher in the process of overcoming this problem. The main role in the process of learning which is undertaken in the light of social interaction,is the collaboration among student and teacher. Cooperation implementation is based on the fulfillment of certain educational problems. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

1

1

5

1

1

1

25219

1

1

1

2

2769156

976359

26950800

2769155
Downloads

1

1

1

605997

1

1

7331078

605990

1

1

624

1

1

1

1

9

26950799

7331185

1

33490712

39
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sahnoneuspishnist.pdf | 308.34 kB | Adobe PDF | 76316445 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.