Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41802
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль викладача у формуванні мотивації та подоланні неуспішності у навчанні студентів
Authors Sakhno, Paraskoviia Ivanivna  
Lytiuha, Yuliia Valeriivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4010-689
Keywords мотивація
мотивация
motivation
неуспішність
неуспеваемость
unproficiency
навчання
обучение
studying
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41802
Publisher Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
License
Citation Сахно, П.І. Роль викладача у формуванні мотивації та подоланні неуспішності у навчанні студентів [Текст] / П.І. Сахно, Ю.В. Литюга // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії :Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Переяслав-Хмельницький, 2014. - С. 166-168.
Abstract Стаття присвячена комплексному дослідженню проблеми неуспішності студентів та ролі викладача у процесі подолання цієї проблеми. Визначальну роль у процесі пізнання, що здійснюється крізь призму соціальної взаємодії, відіграє сумісна співпраця викладача та студента. Співпраця реалізується на основі виконання певних навчально-виховних завдань.
Статья посвящена комплексному исследованию проблемы неуспеваемости студентов и роли преподавателя в процессе преодоления этой проблемы. Определяющую роль в процессе познания, которая осуществляется через призму социального взаимодействия, играет совместное сотрудничество преподавателя и студента. Сотрудничество реализуется на основе выполнения определенных учебно-воспитательных задач.
The article is devoted to complex research of problem of students failure and the role of the teacher in the process of overcoming this problem. The main role in the process of learning which is undertaken in the light of social interaction,is the collaboration among student and teacher. Cooperation implementation is based on the fulfillment of certain educational problems.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
5
Greece Greece
1
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
25219
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
2769156
United Kingdom United Kingdom
976359
United States United States
26950800
Unknown Country Unknown Country
2769155

Downloads

Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
605997
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
7331078
Germany Germany
605990
India India
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
624
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
9
Singapore Singapore
26950799
Ukraine Ukraine
7331185
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
33490712
Unknown Country Unknown Country
39

Files

File Size Format Downloads
Sahnoneuspishnist.pdf 308.34 kB Adobe PDF 76316445

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.