Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41877
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблеми і перспективи просування продукції вітчизнних підприємств в Internet |
Other Titles |
Проблемы и перспективы продвижения продукции отечественных предприятий в INTERNET Internet promotion problems and prospects of domestic enterprises |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Іванова, Тетяна Євгеніївна Иванова, Татьяна Евгеньевна Ivanova, Tetiana Evgeniivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
online канал online channel Internet-маркетинг Internet-marketing Internet-просування Internet-продвижение Internet-promotion методи комунікацій методы коммуникаций communication methods сайт website маркетингові інструменти маркетинговые инструменты marketing tools |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41877 |
Publisher | Одеський національний університет ім. О.І. Мечнікова |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Проблеми і перспективи просування продукції вітчизняних підприємств в Internet [Текст] / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.- 2015. - Том 20. Випуск 1/2. - С. 101-107. |
Abstract |
У роботі наведений аналіз основних маркетингових заходів, що використовуються українськими компаніями для просування власного іміджу та продукції в Internet. Розглянуто популярність on-line каналів та ефективність їх використання на вітчизняних підприємствах. Наведено перелік основних проблем з просування продукції в Internet, з якими зіштовхуються компанії та наведено рекомендації щодо їх подолання. В работе представлен анализ основных маркетинговых мероприятий, используемых украинскими компаниями для продвижения собственного имиджа и продукции в Internet. Рассмотрены популярность on-line каналов и эффективность их использования на отечественных предприятиях. Приведен перечень основных проблем по продвижению продукции в Internet, с которыми сталкиваются компании и приведены рекомендации по их преодолению. The analysis of major marketing activities used by Ukrainian companies to promote their image and products on the Internet, the popularity of on-line channels and their effectiveness of use in domestic enterprises are presented in the paper. The list of the main promotion problems on the Internet faced by the company and recommendations for improvement are were given in this work. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
224962307
Czechia
1
France
2
Germany
178769740
Greece
1
Ireland
1055895
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
2483
Poland
18
Russia
4
Sweden
1
Taiwan
1
Turkey
1
Ukraine
824627318
United Kingdom
287244745
United States
1225134481
Unknown Country
-728542977
Downloads
China
178769740
Croatia
1
EU
1
Finland
1
France
1
Germany
14897
India
1
Italy
1
Lithuania
1
Pakistan
1
Poland
5
Russia
2486
Sweden
1
Ukraine
105589
United Kingdom
1
United States
1225134482
Unknown Country
2013254025
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Ivanova_Odesa.pdf | 309.57 kB | Adobe PDF | -877686062 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.