Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41954
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах |
Authors |
Шевченко, Cвітлана Володимирівна
Шевченко, Светлана Владимировна Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna |
ORCID | |
Keywords |
рекламний текст рекламный текст advertising text гендер gender гендерна лінгвістика гендерная лингвистика gender linguistics гендерно марковані одиниці гендерно маркированные единицы gender marked units референт referent адресат addressee |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/41954 |
Publisher | Издательство "Научный мир" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шевченко, С.В. Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах [Текст] / С.В. Шевченко, Г. В. Чуланова // Научные труды SWorld. - Выпуск 2(39). Том 13. - Иваново: Научный мир, 2015 - 96 с. - С. 63-69. |
Abstract |
Дана стаття присвячена дослідженню гендерно маркованих одиниць у рекламних текстах. Мовні особливості рекламних текстів зумовлені багатьма екстралінгвістичними факторами, в тому числі і процесами, що мають місце у різноманітних сферах суспільного життя. Гендерно марковані одиниці є своєрідною “приманкою” потенційних покупців, адже вони допомагають сегментувати аудиторію залежно від потреб виробника. Особлива увага у статті приділяється вживанню гендерно маркованої лексики для відображення існуючих гендерних стереотипів у суспільстві. Розглядаються основні категорії гендерно маркованих одиниць залежно від специфіки їх референтів, а також вплив зазначених одиниць на адресатів. The paper deals with the use of gender marked words in advertising texts. Specific language peculiarities of such texts are caused by extralinguistic factors including processes that take place in different spheres of social life. Gender marked words serve as specific ”attraction” for prospective customers, since they help to segment an audience according to the producer’s requirements. Peculiar attention is focused on the use of gender marked words for demonstration of the current gender stereotypes in society. The main classes of gender marked words depending on the specificity of referents and the influence of these words on the addressees are described. |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК) |
Views

1

192494

1

2

1

3

1227715662

1

3

1

370119439

1

1

858516

1

1

275057108

1

1556388504

63145

1556388502

817798171
Downloads

1

12

1

3

1

49287731

1719116744

1

1

1

1

1

19

1

-1194750409

1

1556388505

817798173
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
shevchenkogender.pdf | 239.64 kB | Adobe PDF | -1347126508 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.