Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42284
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Игра на уроках РКИ как средство формирования коммуникативной культуры учащихся |
Authors |
Skvarcha, Olha Mykolaivna
Абдуллах, Б. |
ORCID | |
Keywords |
иностранные студенты іноземні студенти international students форма обучения форма навчання form of training игровые технологии ігрові технології gaming technology коммуникативная культура комунікативна культура communicative culture |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42284 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | |
Citation | Скварча, О.Н. Игра на уроках РКИ как средство формирования коммуникативной культуры учащихся [Текст] / О.Н. Скварча, Б. Абдуллах // Мова, історія, культура у лінгвокомунікативному просторі: збірка наукових праць. Вип.I / Ред. кол.: В.М. Власенко, О.М. Волкова, О.В. Гедз та ін.; Упоряд. В.Б. Звагельський. — Суми: СумДУ, 2014. — C. 157-162. |
Abstract |
Среди методистов существует мнение, что на начальном этапе обучения иностранных студентов русскому языку игра является наиболее эффективной формой обучения, так как способствует появлению и развитию интереса к
иноязычному общению, создаёт иноязычную информационную базу, формирует необходимые речевые механизмы. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
Canada
1
China
1
Czechia
1
France
1
Germany
414626
Greece
1
Hungary
1
Indonesia
1
Ireland
146435
Italy
1
Kyrgyzstan
2
Lithuania
1
Netherlands
824
Russia
9
Sweden
207313
Turkey
1
Ukraine
4859245
United Kingdom
2431885
United States
65841465
Unknown Country
4859244
Downloads
China
2
Estonia
1
France
3
Germany
4
Ireland
1
Kazakhstan
8
Poland
1
Russia
21
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
40002289
United Kingdom
1
United States
65841469
Unknown Country
12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Skvarcha_gaming_technology.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | 105843814 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.