Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42574
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту |
Other Titles |
Выставочная деятельность как эффективный инструмент продвижения промышленной продукции на новые рынки сбыта Exhibition activity as effective tool of industrial products promoting into new sales markets |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Чикалова, А.С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
виставка ярмарок промислове підприємство промислова продукція комунікаційна діяльність ринок збут выставка ярмарок промышленное предприятие промышленная продукция коммуникационная деятельность рынок сбыт exhibition fair industrial enterprise industrial products communication activity market. sales |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42574 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Божкова, В.В. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту [Текст] / В.В. Божкова, А.С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 11-19. |
Abstract |
У статті представлено порівняльний аналіз виставкової та ярмаркової діяльності.
Розглянуто сутність понять «виставка» і «ярмарок». Узагальнено та систематизовано
класифікацію різних видів виставок. Обґрунтовано доцільність застосування цього інструменту
маркетингових комунікацій при виведенні промислової продукції на нові ринки збуту. В статье представлен сравнительный анализ выставочной и ярмарочной деятельности, рассмотрена сущность понятий «выставка» и «ярмарок». Обобщена и систематизирована классификация различных видов выставок. Обоснована целесообразность применения этого инструмента маркетинговых коммуникации при выводе промышленной продукции на новые рынки сбыта. The article presents comparative analysis of exhibition and fair activities, reviews essence of such definitions as «exhibition» and «fair», generalizes and systematizes classification of different kinds of exhibitions, grounds expediency of application of this marketing communication tool when outputting industrial products into new sales markets. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1
Canada
1
China
1
Finland
1286699
France
23095241
Germany
990617715
Greece
246022
Ireland
59119634
Lithuania
1
Netherlands
5463
Romania
1
Russia
1
Singapore
366740101
Spain
-1545644755
Taiwan
1
Ukraine
-641935279
United Kingdom
197250
United States
1479665057
Unknown Country
87046
Downloads
Austria
1
Canada
57950
China
43750
Czechia
977422301
EU
1
France
4
Germany
1636397597
India
1
Lithuania
977422322
Netherlands
1
Russia
6
Serbia
1
Singapore
733480202
Spain
1
Ukraine
1636397586
United Kingdom
977422315
United States
366740101
Unknown Country
25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_Chykalova.pdf | 498.68 kB | Adobe PDF | -1284550427 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.