Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42574
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту
Other Titles Выставочная деятельность как эффективный инструмент продвижения промышленной продукции на новые рынки сбыта
Exhibition activity as effective tool of industrial products promoting into new sales markets
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Чикалова, А.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords виставка
ярмарок
промислове підприємство
промислова продукція
комунікаційна діяльність
ринок
збут
выставка
ярмарок
промышленное предприятие
промышленная продукция
коммуникационная деятельность
рынок
сбыт
exhibition
fair
industrial enterprise
industrial products
communication activity
market.
sales
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42574
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Божкова, В.В. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту [Текст] / В.В. Божкова, А.С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 11-19.
Abstract У статті представлено порівняльний аналіз виставкової та ярмаркової діяльності. Розглянуто сутність понять «виставка» і «ярмарок». Узагальнено та систематизовано класифікацію різних видів виставок. Обґрунтовано доцільність застосування цього інструменту маркетингових комунікацій при виведенні промислової продукції на нові ринки збуту.
В статье представлен сравнительный анализ выставочной и ярмарочной деятельности, рассмотрена сущность понятий «выставка» и «ярмарок». Обобщена и систематизирована классификация различных видов выставок. Обоснована целесообразность применения этого инструмента маркетинговых коммуникации при выводе промышленной продукции на новые рынки сбыта.
The article presents comparative analysis of exhibition and fair activities, reviews essence of such definitions as «exhibition» and «fair», generalizes and systematizes classification of different kinds of exhibitions, grounds expediency of application of this marketing communication tool when outputting industrial products into new sales markets.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1286699
France France
23095241
Germany Germany
990617715
Greece Greece
246022
Ireland Ireland
59119634
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5463
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
366740101
Spain Spain
-1545644755
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
-641935279
United Kingdom United Kingdom
197250
United States United States
1479665057
Unknown Country Unknown Country
733480202

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
57950
China China
43750
Czechia Czechia
977422301
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
1636397597
India India
1
Lithuania Lithuania
977422322
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
6
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
733480202
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
1636397586
United Kingdom United Kingdom
977422315
United States United States
366740101
Unknown Country Unknown Country
25

Files

File Size Format Downloads
Bozhkova_Chykalova.pdf 498.68 kB Adobe PDF -1284550427

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.