Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42574
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту |
Other Titles |
Выставочная деятельность как эффективный инструмент продвижения промышленной продукции на новые рынки сбыта Exhibition activity as effective tool of industrial products promoting into new sales markets |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Чикалова, А.С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
виставка ярмарок промислове підприємство промислова продукція комунікаційна діяльність ринок збут выставка ярмарок промышленное предприятие промышленная продукция коммуникационная деятельность рынок сбыт exhibition fair industrial enterprise industrial products communication activity market. sales |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42574 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова, В.В. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту [Текст] / В.В. Божкова, А.С. Чикалова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 11-19. |
Abstract |
У статті представлено порівняльний аналіз виставкової та ярмаркової діяльності.
Розглянуто сутність понять «виставка» і «ярмарок». Узагальнено та систематизовано
класифікацію різних видів виставок. Обґрунтовано доцільність застосування цього інструменту
маркетингових комунікацій при виведенні промислової продукції на нові ринки збуту. В статье представлен сравнительный анализ выставочной и ярмарочной деятельности, рассмотрена сущность понятий «выставка» и «ярмарок». Обобщена и систематизирована классификация различных видов выставок. Обоснована целесообразность применения этого инструмента маркетинговых коммуникации при выводе промышленной продукции на новые рынки сбыта. The article presents comparative analysis of exhibition and fair activities, reviews essence of such definitions as «exhibition» and «fair», generalizes and systematizes classification of different kinds of exhibitions, grounds expediency of application of this marketing communication tool when outputting industrial products into new sales markets. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1286699

23095241

990617715

246022

59119634

1

5463

1

1

366740101

-1545644755

1

-641935279

197250

1479665057

-2094700782
Downloads

1

57950

43750

977422301

1

4

1636397597

1

977422322

1

6

1

733480202

1

1636397586

977422315

366740101

25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_Chykalova.pdf | 498.68 kB | Adobe PDF | -1284550427 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.