Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42575
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд |
Other Titles |
Инструменты и методы продвижения продукции в Іnternet: аналитический обзор Internet promotion tools and techniques: analytical review |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Іванова, Т.Є. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
Internet-маркетинг соціальні зв’язки просування продукції Internet- технології реклама Internet-маркетинг социальные связи продвижение продукции Internet- технологии реклама Internet-marketing social connections promotion of production Internet technologies advertisement |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42575 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд [Текст] / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 20-32. |
Abstract |
Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх
застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій
Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо
застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші
Internet-інструменти для просування продукції. Рассмотрены основные методы и инструменты Internet-маркетинга и специфика их применения. Изложены результаты систематизации основных инструментов и технологий Internet-маркетинга, раскрыта сущность каждой категории. Приведены рекомендации относительно применения инструментов компаниями разного масштаба, а также выделены наиболее популярные Internet-инструменты для продвижения продукции. The aim of the article is an analysis and systematization of modern communication Internet marketing tools, development of recommendations for their management to promote products in a virtual environment and maintaining the highest level of communication with their economic partners and contact groups. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Azerbaijan
1
Finland
2
France
374202968
Germany
-877251220
Greece
1426039
Ireland
220891
Italy
2
Japan
-595098162
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Romania
1
Russia
132344
Spain
1
Taiwan
1
Ukraine
35169558
United Kingdom
128371
United States
1577858059
Unknown Country
516852521
Vietnam
2
Downloads
Belarus
1
China
2
Czechia
1
EU
2
Finland
1
France
647815323
Germany
374202970
Hong Kong SAR China
1
India
1
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Romania
-840606843
Russia
11
Spain
49424095
Turkey
1
Ukraine
35169557
United Kingdom
284380
United States
-1656103698
Unknown Country
112
Vietnam
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illyashenko_Ivanov.pdf | 454.69 kB | Adobe PDF | -1389814078 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.