Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42575
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд
Other Titles Инструменты и методы продвижения продукции в Іnternet: аналитический обзор
Internet promotion tools and techniques: analytical review
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Іванова, Т.Є.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords Internet-маркетинг
соціальні зв’язки
просування продукції
Internet- технології
реклама
Internet-маркетинг
социальные связи
продвижение продукции
Internet- технологии
реклама
Internet-marketing
social connections
promotion of production
Internet technologies
advertisement
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42575
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд [Текст] / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 20-32.
Abstract Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.
Рассмотрены основные методы и инструменты Internet-маркетинга и специфика их применения. Изложены результаты систематизации основных инструментов и технологий Internet-маркетинга, раскрыта сущность каждой категории. Приведены рекомендации относительно применения инструментов компаниями разного масштаба, а также выделены наиболее популярные Internet-инструменты для продвижения продукции.
The aim of the article is an analysis and systematization of modern communication Internet marketing tools, development of recommendations for their management to promote products in a virtual environment and maintaining the highest level of communication with their economic partners and contact groups.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
Finland Finland
2
France France
374202968
Germany Germany
-877251220
Greece Greece
1426039
Ireland Ireland
220891
Italy Italy
2
Japan Japan
-595098162
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
132344
Spain Spain
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
35169558
United Kingdom United Kingdom
128371
United States United States
1577858059
Unknown Country Unknown Country
516852521
Vietnam Vietnam
2

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
2
Czechia Czechia
1
EU EU
2
Finland Finland
1
France France
647815323
Germany Germany
374202970
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
1
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
-840606843
Russia Russia
11
Spain Spain
49424095
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
35169557
United Kingdom United Kingdom
284380
United States United States
-1656103698
Unknown Country Unknown Country
112
Vietnam Vietnam
2

Files

File Size Format Downloads
Illyashenko_Ivanov.pdf 454.69 kB Adobe PDF -1389814078

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.