Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42576
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві |
Other Titles |
Инновационная маркетинговая деятельность в жилищном строительстве Innovative marketing activity in housebuilding |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Граділь, А.А. Рудь, М.П. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
інновації в маркетингу будівництва маркетинг будівельних послуг маркетинг житлового будівництва комплекс будівельного маркетингу життєвий цикл маркетингу будівництва инновации в маркетинге строительства маркетинг строительных услуг маркетинг жилищного строительства комплекс строительного маркетинга жизненный цикл маркетинга строительства innovations in building marketing marketing of building services housebuilding marketing building marketing complex life cycle of building marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42576 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Тєлєтов, О.С. Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві [Текст] / О.С. Тєлєтов, А.А. Граділь, М.П. Рудь // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 33-46. |
Abstract |
У статті досліджено нові підходи до проектування будівництва об'єктів житлової
індустрії, що користуються попитом у споживачів, визначено, за якими критеріями будуються
житлові комплекси в містах, сформульовано типовий життєвий цикл будівельного проекту та
визначено дії маркетологів на кожному його етапі. Зазначається, що управління маркетингом у
будівельній сфері адаптує діяльність того чи іншого будівельного підприємства в умовах
динамічних змін сучасних ринкових ситуацій відповідно до таких етапів: проведення аналізу
кон'юнктури ринку; вибору ринків, на які буде націлена діяльність організації; розробення
комплексу маркетингу; втілення в практичну діяльність намічених заходів. Запропоновані у
статті теоретико-методичні розробки дадуть можливість доцільніше застосовувати
інструменти маркетингу, що виводить цю галузь на новий, більш високий рівень. В статье исследованы новые подходы к проектированию строительства объектов жилищной индустрии, пользующиеся спросом у потребителей, определено, по каким критериям строятся жилищные комплексы в городах, сформулирован типичный жизненный цикл строительного проекта и предложены действия маркетологов на каждом его этапе. Отмечено, что управление маркетингом в строительстве адаптирует деятельность того или другого строительного предприятия в условиях динамических изменений современных рыночных ситуаций в соответствии с такими этапами: проведением анализа конъюнктуры рынка; выбор рынков, на которые будет нацелена деятельность организации; разработкой соответствующего комплекса маркетинга. Предложенные в статье теоретико-методические разработки дадут возможность целесообразнее использовать инструменты маркетинга, которые выведут даную отрасль на новый, более высокий уровень. The article deals with housebuilding industry objects, which are in consumers’ demand, criteria due to which housing complexes are built in cities, typical life cycle of the housing project and marketing scientists’ actions at its each stage. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
-10890581
France
5493
Germany
4
Greece
54974
Ireland
121232361
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Taiwan
1
Ukraine
-913405837
United Kingdom
567421691
United States
-492837015
Unknown Country
-728364942
Downloads
Canada
1
China
2
Czechia
1
Finland
180308947
France
6
Germany
180308950
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
-10890581
Russia
5
Thailand
1
Ukraine
-913405836
United Kingdom
1
United States
-257309087
Unknown Country
12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tyelyetov_Hradil_Rud.pdf | 437.44 kB | Adobe PDF | -820987575 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.