Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42578
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг |
Other Titles |
Новые инструменты маркетинга отношений инновационных проектов машиностроительных предприятий: краудсорсинг и краудфандинг New tools of relationship marketing for innovative projects of machine-building enterprises: crowdsourcing and crowdfunding |
Authors |
Колотова, Н.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг відносин реляційний маркетинг маркетинг партнерських відносин інноваційний проект краудсорсинг краудфандінг маркетинг отношений реляционный маркетинг маркетинг партнерских отношений инновационный проект краудсорсинг краудфандинг relationship marketing relational marketing types of relationship marketing innovative project crowdsourcing crowdfunding |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42578 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Колотова, Н.Б. Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг [Текст] / Н.Б. Колотова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 56-65. |
Abstract |
У статті досліджено термінологічні аспекти поняття маркетингу відносин. Розглянуто
поняття «інноваційний проект». Досліджено специфічні інструменти розроблення та
комерціалізації інноваційних проектів: краудсорсинг і краудфандінг, які є яскравими прикладами
нової взаємодії між суб’єктами інноваційної діяльності. Виділено, що краудсорсинг і
краудфандінг – нові інструменти маркетингу відносин. Наведено маркетингові вигоди
використання краудсорсингу і краудфандінгу для інноваційних проектів. В статье исследованы терминологические аспекты понятия маркетинга отношений. Приведено понятие «инновационный проект». Исследованы специфические инструменты разработки и коммерциализации инновационных проектов: краудсорсинг и краудфандинг, являющиеся яркими примерами нового взаимодействия между субъектами инновационной деятельности. Выделено, что краудсорсинг и краудфандинг – новые инструменты маркетинга отношений. Приведены маркетинговые выгоды использования краудсорсинга и краудфандинга для инновационных проектов. The aim of the article is justification of theoretical provisions for determining the nature and use of relationship marketing in innovative projects of machine-building enterprises. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1764298663

1

2877165

22268171

16422

1490812

1

1

1

1

1

3

1

154092447

77150681

-1217140140

154092446
Downloads

901540337

1

2

959146679

2

1

1

1

2

1

901540337

413342

959146679

14
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kolotova.pdf | 394.72 kB | Adobe PDF | -573179897 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.