Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42578
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг |
Other Titles |
Новые инструменты маркетинга отношений инновационных проектов машиностроительных предприятий: краудсорсинг и краудфандинг New tools of relationship marketing for innovative projects of machine-building enterprises: crowdsourcing and crowdfunding |
Authors |
Колотова, Н.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг відносин реляційний маркетинг маркетинг партнерських відносин інноваційний проект краудсорсинг краудфандінг маркетинг отношений реляционный маркетинг маркетинг партнерских отношений инновационный проект краудсорсинг краудфандинг relationship marketing relational marketing types of relationship marketing innovative project crowdsourcing crowdfunding |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42578 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Колотова, Н.Б. Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг [Текст] / Н.Б. Колотова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 56-65. |
Abstract |
У статті досліджено термінологічні аспекти поняття маркетингу відносин. Розглянуто
поняття «інноваційний проект». Досліджено специфічні інструменти розроблення та
комерціалізації інноваційних проектів: краудсорсинг і краудфандінг, які є яскравими прикладами
нової взаємодії між суб’єктами інноваційної діяльності. Виділено, що краудсорсинг і
краудфандінг – нові інструменти маркетингу відносин. Наведено маркетингові вигоди
використання краудсорсингу і краудфандінгу для інноваційних проектів. В статье исследованы терминологические аспекты понятия маркетинга отношений. Приведено понятие «инновационный проект». Исследованы специфические инструменты разработки и коммерциализации инновационных проектов: краудсорсинг и краудфандинг, являющиеся яркими примерами нового взаимодействия между субъектами инновационной деятельности. Выделено, что краудсорсинг и краудфандинг – новые инструменты маркетинга отношений. Приведены маркетинговые выгоды использования краудсорсинга и краудфандинга для инновационных проектов. The aim of the article is justification of theoretical provisions for determining the nature and use of relationship marketing in innovative projects of machine-building enterprises. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1764298663
Finland
1
France
2877165
Germany
22268171
Greece
16422
Ireland
1490812
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Philippines
1
Poland
1
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
154092447
United Kingdom
77150681
United States
-1217140140
Unknown Country
154092446
Downloads
China
901540337
Czechia
1
EU
2
France
959146679
Germany
2
India
1
Japan
1
Lithuania
1
Russia
2
Slovenia
1
Ukraine
901540337
United Kingdom
413342
United States
959146679
Unknown Country
14
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kolotova.pdf | 394.72 kB | Adobe PDF | -573179897 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.