Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42676
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління маркетинговими комунікаціями в епоху крауд-технологій |
Other Titles |
Управление маркетинговыми коммуникациями в эпоху крауд-технологий Management of marketing communications in the era of crowd-technology |
Authors |
Полторак, К.А.
|
ORCID | |
Keywords |
крауд-технології Інтернет-середовище маркетингові комунікації двоконтурна модель комунікаційний вплив крауд-технологии Интернет-пространство маркетинговые коммуникации двоконтурная модель коммуникационное влияние crowd-technology Internet environmen marketing communication two contours model communication impact |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42676 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Полторак, К.А. Управління маркетинговими комунікаціями в епоху крауд-технологій [Текст] / К.А. Полторак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 66-75. |
Abstract |
У статті розглянуто явище крауд-технологій, що формуються в сучасному інформаційному
Інтернет середовищі, а також застосування наведених технологій у маркетинговій діяльності
підприємств. Автором було розроблено двоконтурну модель комунікаційного впливу в мережі
Інтернет, на основі якої функціонують зазначені крауд-технології. Відповідно до наведених
особливостей крауд-технологій запропоновано вдосконалену класифікації маркетингових
комунікації. Також було розглянуто специфіку управління даними комунікаціями, та описано
механізм їх функціонування в мережі Інтернет. В статье рассмотрено явление крауд-технологий, которые формируются в современном Интернет-пространстве, а также использование указанных технологий в маркетинговой деятельности предприятий. Автором была разработана двоконтурнуя модель коммуникационного влияния в сети Интернет, на основе которой функционируют указанные крауд-технологии. Соответственно к указанным особенностям крауд-технологий предложена усовершенствованная классификация маркетингових коммуникаций. Также было рассмотрено специфику управления данными коммуникациями, и описано их механизм функционирования в сети Интернет. The traditional system of marketing communications was formed in conditions of industrial society. However, in terms of the present information society, the comprehensive spread of Internet technology and the emergence the crowd-technology, it is necessary to form new approaches for marketing communications management. In the article it was explored the new marketing communication in crowd technologies and their application in marketing management activity. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Bulgaria
1
Canada
1
Finland
1
Germany
113641
Greece
3122
Indonesia
1
Ireland
28493
Italy
1
Lithuania
1
Russia
3
Ukraine
1269883
United Kingdom
635982
United States
17036696
Unknown Country
1269882
Downloads
Bulgaria
1
China
227280
EU
1
France
16
Germany
7073654
Greece
1
India
1
Lithuania
1
Russia
28
Singapore
1
Ukraine
10394668
United Kingdom
1
United States
17036695
Unknown Country
79
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Poltorak.pdf | 544.89 kB | Adobe PDF | 34732427 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.