Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42686
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства |
Other Titles |
Methodology and tools of enterprise innovativeness evaluation Методология и инструментарий оценки инновационности предприятия |
Authors |
Лігоненко, Л.О.
|
ORCID | |
Keywords |
інноваційність методичні засади оцінювання інноваційності передумови інноваційності прояви інноваційності оцінні показники інноваційності інтегральний показник інноваційності рівень інноваційності инновационность методические основы оценки инновационности предпосылки инновационности проявления инновационности оценочные показатели инновационности интегральный показатель инновационности уровень инновационности innovativeness methodological approaches of innovativeness evaluation preconditions of innovativeness results of innovativeness valuation indicators of innovativeness integral evaluation level of innovativeness |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42686 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Лігоненко, Л.О. Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства [Текст] / Л.О. Лігоненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 105-117. |
Abstract |
У статті критично проаналізовані наявні пропозиції щодо оцінювання інноваційності
підприємства. Базуючись на авторському трактуванні сутності цього поняття та
комплексного інтегрального показника, обґрунтовані принципи формування методичних засад
оцінювання. Запропоновані авторська система оцінних показників, що складається з 2 підсистем
(передумов та результатів інноваційності) і базується на діючій статистичній звітності,
а також інструментарій розрахунку та інтерпретації інтегрального показника – рівень
інноваційності. В статье критически проанализированы имеющиеся предложения по оценке инновационности предприятия. Базируясь на авторской трактовке сущности этого понятия и комплексного интегрального показателя, обоснованы принципы формирования методических основ оценки. Предложена авторская система оценочных показателей, которая состоит из 2 подсистем (предпосылки и результаты инновационности) и базируется на действующей статистической отчетности, а также инструментарий расчета и интерпретации интегрального показателя – уровень инновационности. The aim of the article is to analyse critically the existing approaches to enterprise innovativeness evaluation, these approaches additions and organizing in order to justify the research methodology and develop tools for integral indicator evaluation (diagnosis). |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
3
China
44
France
2
Germany
627469876
Greece
59344
Ireland
784915
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
3288
Poland
1
Romania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
1959246303
United Kingdom
15200446
United States
-2068677755
Unknown Country
30394314
Downloads
China
7928367
France
399032
Germany
1254939748
Lithuania
270406
Russia
6
Singapore
1
Ukraine
1959246304
United Kingdom
1
United States
-2068677754
Unknown Country
10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lihonenko.pdf | 451.49 kB | Adobe PDF | 1154106121 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.