Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42686
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства
Other Titles Methodology and tools of enterprise innovativeness evaluation
Методология и инструментарий оценки инновационности предприятия
Authors Лігоненко, Л.О.
ORCID
Keywords інноваційність
методичні засади оцінювання інноваційності
передумови інноваційності
прояви інноваційності
оцінні показники інноваційності
інтегральний показник інноваційності
рівень інноваційності
инновационность
методические основы оценки инновационности
предпосылки инновационности
проявления инновационности
оценочные показатели инновационности
интегральный показатель инновационности
уровень инновационности
innovativeness
methodological approaches of innovativeness evaluation
preconditions of innovativeness
results of innovativeness
valuation indicators of innovativeness
integral evaluation
level of innovativeness
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42686
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Лігоненко, Л.О. Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства [Текст] / Л.О. Лігоненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 105-117.
Abstract У статті критично проаналізовані наявні пропозиції щодо оцінювання інноваційності підприємства. Базуючись на авторському трактуванні сутності цього поняття та комплексного інтегрального показника, обґрунтовані принципи формування методичних засад оцінювання. Запропоновані авторська система оцінних показників, що складається з 2 підсистем (передумов та результатів інноваційності) і базується на діючій статистичній звітності, а також інструментарій розрахунку та інтерпретації інтегрального показника – рівень інноваційності.
В статье критически проанализированы имеющиеся предложения по оценке инновационности предприятия. Базируясь на авторской трактовке сущности этого понятия и комплексного интегрального показателя, обоснованы принципы формирования методических основ оценки. Предложена авторская система оценочных показателей, которая состоит из 2 подсистем (предпосылки и результаты инновационности) и базируется на действующей статистической отчетности, а также инструментарий расчета и интерпретации интегрального показателя – уровень инновационности.
The aim of the article is to analyse critically the existing approaches to enterprise innovativeness evaluation, these approaches additions and organizing in order to justify the research methodology and develop tools for integral indicator evaluation (diagnosis).
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
3
China China
44
France France
2
Germany Germany
627469876
Greece Greece
59344
Ireland Ireland
784915
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3288
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1959246303
United Kingdom United Kingdom
15200446
United States United States
-2068677755
Unknown Country Unknown Country
30394314

Downloads

China China
7928367
France France
399032
Germany Germany
1254939748
Lithuania Lithuania
270406
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1959246304
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-2068677754
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Lihonenko.pdf 451.49 kB Adobe PDF 1154106121

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.