Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42686
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства |
Other Titles |
Methodology and tools of enterprise innovativeness evaluation Методология и инструментарий оценки инновационности предприятия |
Authors |
Лігоненко, Л.О.
|
ORCID | |
Keywords |
інноваційність методичні засади оцінювання інноваційності передумови інноваційності прояви інноваційності оцінні показники інноваційності інтегральний показник інноваційності рівень інноваційності инновационность методические основы оценки инновационности предпосылки инновационности проявления инновационности оценочные показатели инновационности интегральный показатель инновационности уровень инновационности innovativeness methodological approaches of innovativeness evaluation preconditions of innovativeness results of innovativeness valuation indicators of innovativeness integral evaluation level of innovativeness |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42686 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Лігоненко, Л.О. Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства [Текст] / Л.О. Лігоненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 105-117. |
Abstract |
У статті критично проаналізовані наявні пропозиції щодо оцінювання інноваційності
підприємства. Базуючись на авторському трактуванні сутності цього поняття та
комплексного інтегрального показника, обґрунтовані принципи формування методичних засад
оцінювання. Запропоновані авторська система оцінних показників, що складається з 2 підсистем
(передумов та результатів інноваційності) і базується на діючій статистичній звітності,
а також інструментарій розрахунку та інтерпретації інтегрального показника – рівень
інноваційності. В статье критически проанализированы имеющиеся предложения по оценке инновационности предприятия. Базируясь на авторской трактовке сущности этого понятия и комплексного интегрального показателя, обоснованы принципы формирования методических основ оценки. Предложена авторская система оценочных показателей, которая состоит из 2 подсистем (предпосылки и результаты инновационности) и базируется на действующей статистической отчетности, а также инструментарий расчета и интерпретации интегрального показателя – уровень инновационности. The aim of the article is to analyse critically the existing approaches to enterprise innovativeness evaluation, these approaches additions and organizing in order to justify the research methodology and develop tools for integral indicator evaluation (diagnosis). |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

3

44

2

627469876

59344

784915

1

1

3288

1

1

1

1

1959246303

15200446

-2068677755

30394314
Downloads

7928367

399032

1254939748

270406

6

1

1959246304

1

-2068677754

10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lihonenko.pdf | 451.49 kB | Adobe PDF | 1154106121 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.