Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42735
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Исследование факторов, вызывающих стратегические изменения в поведении организации |
Other Titles |
Дослідження факторів, що сприинюють стратегічні зміни в поведінці організації Research of the factors which cause strategic changes in organization’s behavior |
Authors |
Ромахова, О.А.
Анани, А. |
ORCID | |
Keywords |
поведение организации инновационная стратегия факторы внешней среды организации факторы внутренней среды организации инновационные стратегические изменения поведінка організації інноваційна стратегія чинники зовнішнього середовища організації чинники внутрішнього середовища організації інноваційні стратегічні зміни organization’s behavior innovative strategy factors of external environment of organization factors of internal environment of organization innovative strategic changes |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42735 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ромахова, О.А. Исследование факторов, вызывающих стратегические изменения в поведении организации [Текст] / О.А. Ромахова, А. Анани // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 191-199. |
Abstract |
У статті досліджено теоретичні аспекти та економічний зміст поняття поведінки
організації, інноваційної стратегії; виявлено зовнішні та внутрішні фактори, що викликають
стратегічні зміни в поведінці організації. При реалізації інноваційної стратегії керівництву
організації буде необхідно враховувати вплив зовнішніх і внутрішніх чинників, що впливають на
поведінку організації. Запропонована система факторів, за допомогою яких можна здійснити
вибір напрямів стратегічних змін, що будуть впливати на підвищення результативності
діяльності організації в умовах мінливого зовнішнього середовища. В статье приведены теоретические аспекты, понятия и экономическое содержание поведения организации. Рассмотрены инновационные стратегии и выявлены внешние и внутренние факторы, а также их влияние на стратегические изменения в поведении организации. Предложена система факторов, с помощью которых возможно осуществить выбор направлений стратегических изменений, которые будут влиять на повышение результативности деятельности организации в условиях меняющейся внешней среды. The aim of the research is theoretical analysis of the influence of factors that cause strategic changes in organization’s behavior and systematization of these factors. Authors suggest recomendations for realization of the chosen directions of organization development. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

2

2938141

2275

17630

1

1

380

2

1

222930

101227

6443658

19675429
Downloads

1

1

6443661

168

1

2938142

1

26

1

1803372

1

6443660

20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Romakhova_Anany.pdf | 374.48 kB | Adobe PDF | 17629055 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.