Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42853
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | У пошуках ринків реалізації продукції машинобудування |
Authors |
Герасимчук, В.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
машинобудування машиностроение engineering продукція продукция production ринки реалізації рынки реализации markets realization |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42853 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Герасимчук, В.Г. У пошуках ринків реалізації продукції машинобудування [Текст] / В.Г. Герасимчук // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 42-44. |
Abstract |
Сутність маркетингу можна визначити, отримуючи відповіді на наступні питання: який товар (що?), з якими властивостями (яка якість?), за якою ціною (яка вартість?), у якому місці (де, на якому цільовому ринку?), у які терміни (коли?), за яких умов (чому?) має потребу і можливість придбати потенційний (чи має кошти?) покупець (хто?). Іншими словами, у викладеному реченні (формулі) представлено сутність комплексу маркетингу – 4Р (5Р, 7Р, 12Р чи 18Р). Саме з зазначених позицій варто розглядати перспективи розподілу і просування на внутрішній та зовнішній ринок продукції машинобудівної галузі. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
Germany
38
Greece
5267
Ireland
20629
Lebanon
1
Lithuania
1
Netherlands
878
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
754396
United Kingdom
378953
United States
6020318
Unknown Country
754395
Downloads
China
71981
France
1
Germany
4
Hungary
1
India
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Ukraine
2191189
United Kingdom
1
United States
6020317
Unknown Country
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gerasymchuk_rynok.pdf | 464.41 kB | Adobe PDF | 8283503 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.