Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42902
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасний маркетинговий інструментарій інноваційних проектів машинобудівних підприємств
Authors Колотова, Н.Б.
ORCID
Keywords машинобудівні підприємства
машиностроительные предприятия
engineering enterprises
інноваційні проекти
инновационные проекты
innovative projects
маркетинг відносин
маркетинг отношений
relationship marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42902
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Колотова, Н.Б. Сучасний маркетинговий інструментарій інноваційних проектів машинобудівних підприємств [Текст] / Н.Б. Колотова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 101-103.
Abstract Маркетинг відносин (реляційний маркетинг, маркетинг партнерських відносин) - стратегія комунікацій спрямована на те, щоб утримати існуючих та залучити потенційних споживачів та основних бізнес-партнерів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
67783
Greece Greece
2066
Iran Iran
1
Ireland Ireland
19958
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
516
Ukraine Ukraine
500283
United Kingdom United Kingdom
135566
United States United States
3949482
Unknown Country Unknown Country
500282

Downloads

China China
67785
France France
2
Germany Germany
2
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1496559
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3949481
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Kolotova_market_instrumentarij.pdf 447.87 kB Adobe PDF 5513839

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.