Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42945
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методический подход по выбору процедуры проведения пробного маркетинга промышленной инновационной продукции
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords пробный маркетинг
пробний маркетинг
test marketing
промышленная инновационная продукция
промислова інноваційна продукція
industrial innovative products
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42945
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Нагорный, Е.И. Методический подход по выбору процедуры проведения пробного маркетинга промышленной инновационной продукции [Текст] / Е.И. Нагорный // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 130-132.
Abstract Дальнейшим импульсом развития отечественной промышленности должен стать выпуск востребованной рынком инновационной продукции. Для успешного ее создания необходимо использовать современные методы повышения ее рыночной адекватности.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
5
Germany Germany
11047
Greece Greece
1462
Ireland Ireland
5524
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
97778
United Kingdom United Kingdom
49376
United States United States
819136
Unknown Country Unknown Country
97777

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Mozambique Mozambique
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
556158
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1082112
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Nagornyj_prob_marketyng.pdf 444.25 kB Adobe PDF 1638288

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.