Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42951
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції |
Authors |
Пазюк, В.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
інноваційні підходи инновационные подходы innovative approaches реклама advertising винна продукція винная продукция винная продукция wine production бренд brand name |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42951 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пазюк, В.Л. Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції [Текст] / В.Л. Пазюк // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 134-136. |
Abstract |
В умовах сьогодення реклама є головним чинником формування культури споживання винної продукції, яка виконує також і інформаційно-ознайомчу функцію. З точки зору споживання особливих товарів, яким є вино, саме культура споживання алкогольної продукції має вплив при виборі винного бренда. При цьому, саме реклама найбільш дієвий інструмент для зміцнення позицій винного бренда на ринку. Ефективна реклама підвищує попит, має активний вплив на споживачів та формує позитивне ставлення до винного бренда. Найбільш необхідним в цьому процесі є врахування споживчих переваг, які можуть бути привабливими для конкретної цільової аудиторії, на яку орієнтована реклама винного бренда. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

38347

1649

9617

1

275

1

1

5350603

249049

5350599

497000
Downloads

1

11497147

2

1646

1

1

1

1

1

2

1471760

1

11497147

21
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Paziuk_reklama.pdf | 446.51 kB | Adobe PDF | 24467732 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.