Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42964
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення моделі оцінки стратегічного маркетингового потенціалу підприємства
Authors Потрашкова, Л.В.
ORCID
Keywords потенціал підприємства
потенциал предприятия
potential of the enterprise
математична модель
математическая модель
mathematical model
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42964
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Потрашкова, Л.В. Удосконалення моделі оцінки стратегічного маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Л.В. Потрашкова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 142-144.
Abstract Складовою частиною аналізу потенціалу підприємства є аналіз функціональних потенціалів з метою перевірки їхньої збалансованості та виявлення слабких місць.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
22659
Greece Greece
221
Guatemala Guatemala
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
781
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Seychelles Seychelles
1
Ukraine Ukraine
7587
United Kingdom United Kingdom
3794
United States United States
87952
Unknown Country Unknown Country
7586

Downloads

China China
2676
Germany Germany
2
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
22658
United States United States
87953
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Potrashkova_potentsial.pdf 507.5 kB Adobe PDF 113295

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.