Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43004
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Зони позиціонування товару на основі споживчо-мінової цінності |
Authors |
Riabchenko, Iryna Mykhailivna
|
ORCID | |
Keywords |
цінова політика ценовая политика pricing policy товар product конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43004 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Рябченко, І.М. Зони позиціонування товару на основі споживчо-мінової цінності [Текст] / І.М. Рябченко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 156-158. |
Abstract |
Формування ефективної цінової стратегії залишається однією із найважливіших проблем сучасної маркетингової цінової політики. Тому, на основі теоретико - методичних положень щодо ціноутворення в системі маркетингу, аналітичних досліджень щодо результатів визначення інтегрального показника ціннісних характеристик товару, що впливають на прийняття рішення про придбання товару, представленого як сукупність профілів за показниками якості, споживчої задоволеності та конкурентоспроможності продукції товаровиробника (або торговельної марки) автором обґрунтовується зміст процедур процесу формування стратегії ціноутворення підприємства щодо позиціонування товару. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

28207

2

28206

1

850975

5402

1

175837

1

1

900

428829698

1

140828903

5253456

1444157098

2030654801
Downloads

271161692

3

271161692

1

1

1

1

1

31488047

1

140828901

6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Riabchenko_pozytsionuvannia.pdf | 447.14 kB | Adobe PDF | 714640347 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.