Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43008
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування комплексу синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства |
Authors |
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
|
ORCID | |
Keywords |
синтезовані маркетингові комунікації синтезированные маркетинговые коммуникации synthesized marketing communication промислові підприємства промышленные предприятия industrial enterprises просування продукції продвижение продукции product promotion |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43008 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тимохіна, Я.О. Формування комплексу синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 177-179. |
Abstract |
Основою комерційної діяльності будь-якого підприємства є встановлення довгострокових зв’язків із потенційними клієнтами та підтримання взаємовигідних відносин з існуючими. В умовах наявності кризових явищ у вітчизняній економіці та жорсткої конкуренції на промисловому ринку питання сталого розвитку підприємства у довгостроковій перспективі стає нагальним. З іншого боку, стрімких змін зазнає комунікаційний ринок, де в умовах перенасичення рекламною інформацією традиційні інструменти просування втрачають свою ефективність. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

4

248586906

5117

58844

1

1

569

1

5014243

2512238

196348473

5014242
Downloads

620084

1

1

7

5115

1

2

1

1

44

1

14422628

1

144110040

20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tymohina_komunikatsii.pdf | 445.4 kB | Adobe PDF | 159157947 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.