Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43073
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні підходи до вимірювання ступеня знецінення бренду
Authors Яковлєв, А.І.
Косенко, О.П.
Ткачов, М.М.
ORCID
Keywords знецінення бренду
обесценивание бренда
depreciation brand
методичні підходи
методические подходы
methodical approaches
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43073
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Яковлєв, А.І. Методичні підходи до вимірювання ступеня знецінення бренду [Текст] / А.І. Яковлєв, О.П. Косенко, М.М. Ткачов // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 205-207.
Abstract Проведені дослідження свідчать про те, що існують три основні причини зменшення вартості бренду. Це, відповідно, фізичний знос (physical deterioration), функціональне знецінення (functional obsolescence) і економічне знецінення (economic obsolescence).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
3
Greece Greece
779
Guatemala Guatemala
1
Ireland Ireland
5457
Israel Israel
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
168640
United Kingdom United Kingdom
29620
United States United States
281026
Unknown Country Unknown Country
56253

Downloads

China China
20264
France France
2
Germany Germany
2
India India
1
Iran Iran
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
168639
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
541789
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Yakovlev_znetsinennia.pdf 486.73 kB Adobe PDF 730712

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.