Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43075
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Необхідність інновацій в маркетингу недиференційованих товарів
Authors Шумейко, В.М.
ORCID
Keywords недиференційовані товари
недифференцированные товары
undifferentiated goods
інновації в маркетингу
инновации в маркетинге
innovations in marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43075
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Шумейко, В.М. Необхідність інновацій в маркетингу недиференційованих товарів [Текст] / В.М. Шумейко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 203-204.
Abstract До недиференційованих товарів належать такі товари, що є стандартизованими за своїми споживчими властивостями і параметрами. Постачальники такої продукції можуть конкурувати тільки за ціновими параметрами або за величиною трансакційних витрат, а торгова марка нічого не варта.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
6976
Greece Greece
675
Iran Iran
1
Ireland Ireland
3488
Japan Japan
358194
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
62996
United Kingdom United Kingdom
32173
United States United States
1243892
Unknown Country Unknown Country
62995

Downloads

Belgium Belgium
1
China China
19573
Germany Germany
2
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
188883
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1243893
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Shumejko_innovatsii.pdf 285 kB Adobe PDF 1452360

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.