Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43112
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Підвищення ролі маркетингу в різних сферах життєдіяльності людини |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
комплекс маркетингу комплекс маркетинга marketing mix концепція маркетингу концепция маркетинга marketing concept |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43112 |
Publisher | Хмельницький національний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Підвищення ролі маркетингу в різних сферах життєдіяльності людини [Текст] / О.С. Тєлєтов // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції (3-5 грудня 2015 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : Хмельницький нац. ун-т. – 2015. – С.168-169. |
Abstract |
Розглянуто сучасні приблеми соціально-екоонмічного розвитку. Проаналізовано роль складових комплексу маркетингу в економіці України. Акцентовано на поширенні використання концепції маркетингу в сферах життєдіяльності. Рассмотрены современные проблемы социально-экономического развития. Проанализирована роль составляющих комплекса маркетинга в экономике Украины. Акцентировано на распространении использования концепции маркетинга в сферах жизнедеятельности. Considered the modern problems of socio-economic development. Analized role of the marketing mix components in the Ukraine`s economy. Were attention to the widespread use of the marketing concept in the spheres of life. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

4

1816

9382

1

532075

1

1

2

1

94426

49029

1845314

2626480
Downloads

17

2

3

1

1

1

1

1

3

283002

1

2626482

10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teletov-Rol_Marketingu.pdf | 265.06 kB | Adobe PDF | 2909525 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.