Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43182
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Green marketing |
Authors |
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Ossik, Yu.I. |
ORCID | |
Keywords |
зелений маркетинг зеленый маркетинг green marketing екологічний маркетинг экологический маркетинг environmental marketing «зелені» блага «зеленые» блага «green» goods сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development екологічні потреби экологические потребности environmental needs екологічність экологичность ecological compatibility клієнтський вибір клиентский выбор customer choice екологічне маркування экологическая маркировка environmental labeling оцінка ризику оценка риска risk evaluation мотивація споживача мотивация потребителя consumption motivation |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43182 |
Publisher | KSU Publishing House |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Prokopenko, O.V. Green marketing [Електронний ресурс] : teaching manual / O.V. Prokopenko, Y.I. Ossik. - Karaganda : KSU Publishing House, 2015. - 187 p. |
Abstract |
У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом. В учебном пособии системно рассматриваются теоретические и практические аспекты внедрения концепции зеленого маркетинга в практику деятельности предприятий. Пособие предназначается для преподавателей и студентов экономических специальностей в вузах, для студентов бизнес-школ, руководителей предприятий, работников отделов маркетинга и экологических подразделений, а также для других специалистов, чья деятельность связана с зеленым маркетингом. The teaching manual systematically covers theoretical and practical aspects of introduction of green marketing concept in practice of activity of the enterprises. Recommended for teachers and students of economic majors at higher education establishments as well as for students of business schools, heads of the enterprises and employees of marketing and environmental divisions, for other experts whose activity deals with green marketing. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1752690483

1

1

-586631618

1752690487

2

1

3

669509302

1

74373

40880231

1

1

1

-1529005558

455534372

1

1

17

3

1

1

327689

40880225

9

187428

5

-568358013

1

20440112

119432

1

1

1710260500

196433

-586631620

782381950

40880233
Downloads

1

1545050129

1

1

1

1

1

1912309707

1752690488

1

1

2

10

197731

1

1

279

206442

2

669509301

3

1

1

7

4

2

3

1

3

1

2

1

781

3

669509291

1

8

1

2

122863

1

1

1

3

387796839

1

1

1

1

2

674608059

171064

1752690491

782381949

40880234

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Green Marketing - Teaching manual - O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - 2015.pdf | 3.25 MB | Adobe PDF | 1598191140 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.