Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43182
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Green marketing |
Authors |
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Ossik, Yu.I. |
ORCID | |
Keywords |
зелений маркетинг зеленый маркетинг green marketing екологічний маркетинг экологический маркетинг environmental marketing «зелені» блага «зеленые» блага «green» goods сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development екологічні потреби экологические потребности environmental needs екологічність экологичность ecological compatibility клієнтський вибір клиентский выбор customer choice екологічне маркування экологическая маркировка environmental labeling оцінка ризику оценка риска risk evaluation мотивація споживача мотивация потребителя consumption motivation |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43182 |
Publisher | KSU Publishing House |
License | |
Citation | Prokopenko, O.V. Green marketing [Електронний ресурс] : teaching manual / O.V. Prokopenko, Y.I. Ossik. - Karaganda : KSU Publishing House, 2015. - 187 p. |
Abstract |
У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом. В учебном пособии системно рассматриваются теоретические и практические аспекты внедрения концепции зеленого маркетинга в практику деятельности предприятий. Пособие предназначается для преподавателей и студентов экономических специальностей в вузах, для студентов бизнес-школ, руководителей предприятий, работников отделов маркетинга и экологических подразделений, а также для других специалистов, чья деятельность связана с зеленым маркетингом. The teaching manual systematically covers theoretical and practical aspects of introduction of green marketing concept in practice of activity of the enterprises. Recommended for teachers and students of economic majors at higher education establishments as well as for students of business schools, heads of the enterprises and employees of marketing and environmental divisions, for other experts whose activity deals with green marketing. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1752690483
Belarus
1
Bulgaria
1
Canada
-586631618
China
1752690487
Czechia
2
Côte d’Ivoire
1
Estonia
3
France
669509302
Georgia
1
Germany
74373
Greece
40880231
India
1
Indonesia
1
Iraq
1
Ireland
-1529005558
Israel
455534372
Italy
1
Japan
1
Kazakhstan
17
Latvia
3
Lithuania
1
Nepal
1
Netherlands
327689
Philippines
40880225
Poland
9
Romania
187428
Russia
5
Singapore
-568358013
Slovakia
1
Sweden
20440112
Taiwan
119432
Tanzania
1
Thailand
1
Ukraine
1710260500
United Kingdom
196433
United States
-586631620
Unknown Country
782381948
Vietnam
40880233
Downloads
Armenia
1
Australia
1545050129
Azerbaijan
1
Bahrain
1
Bangladesh
1
Bolivia
1
Bulgaria
1
Canada
1912309707
China
1752690488
Czechia
1
Egypt
1
Estonia
2
France
10
Germany
197731
Greece
1
Hungary
1
India
279
Indonesia
206442
Iraq
2
Ireland
669509301
Israel
3
Italy
1
Japan
1
Kazakhstan
7
Kenya
4
Kyrgyzstan
2
Latvia
3
Lebanon
1
Malaysia
3
Mexico
1
Moldova
2
Montenegro
1
Netherlands
781
Nigeria
3
Pakistan
669509291
Philippines
1
Poland
8
Portugal
1
Romania
2
Russia
122863
Serbia
1
Singapore
1
Slovakia
1
South Africa
3
South Korea
387796839
Spain
1
Sweden
1
Taiwan
1
Tunisia
1
Turkey
2
Ukraine
674608059
United Kingdom
171064
United States
1752690491
Unknown Country
232460293
Vietnam
40880234
Zimbabwe
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Green Marketing - Teaching manual - O.V. Prokopenko, Yu.I. Ossik - 2015.pdf | 3.25 MB | Adobe PDF | 1048269484 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.