Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4328
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль куратора академічної групи при впровадженні кредитно-модульної системи організації навчального процесу |
Authors |
Шинкаренко, О.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
кредитно-модульна система кредитно-модульная система credit-modular system роль куратора role of curator |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4328 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Шинкаренко, О.Г. Роль куратора академічної групи при впровадженні кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / О.Г. Шинкаренко // Матеріали та програма науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету електроніки та інформаційних технологій : Суми, 19-23 квітня 2010 року / Відп. за вип. С.І. Проценко. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 203-204. |
Abstract |
Зміст діяльності куратора визначається його функціями як керівника виховного процесу в студентській групі; його основним завданням, як і завданням всієї професійної освіти, є формування фахівців не тільки здатних розробляти і використовувати методи і засоби праці в певних областях діяльності, але і людей, що уміють діяти і застосовувати отримані знання в нових умовах – умовах конкурентної ринкової економіки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4328 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КІ) |
Views
Australia
1
Austria
1
Canada
1
China
3
EU
2
France
4
Germany
669
Greece
1
Ireland
920384
Lithuania
1
Netherlands
26545
Poland
2
Russia
49
Sweden
1
Turkey
9
Ukraine
6018118
United Kingdom
3062143
United States
66024972
Unknown Country
6018117
Downloads
France
2
Germany
670
Russia
318402
Sweden
1
Ukraine
17886818
United Kingdom
1
United States
66024973
Unknown Country
186
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
203-204.docx | 15.71 kB | Microsoft Word XML | 84231053 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.