Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43313
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль викладача в організації дистанційного навчання у медицині
Authors Smiian, Oleksandr Ivanovych  
Horbas, Viktoriia Anatoliivna  
Sichnenko, Petro Ivanovych  
Bynda, Tetiana Parfeniivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8225-0975
http://orcid.org/0000-0002-7455-6875
http://orcid.org/0000-0002-3314-0726
http://orcid.org/0000-0001-6020-6463
Keywords дистанційне навчання
дистанционное обучение
distance learning
викладач
преподаватель
teacher
студенти
студенты
students
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43313
Publisher Запорізький державний медичний університет
License
Citation Роль викладача в організації дистанційного навчання у медицині / О.І. Сміян, В.А. Горбась, П.І. Січненко, Т.П. Бинда // Матеріали всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю Актуальні питання Дистанційної освіти та телемедицини 2015 (12-13 листопада 2015 року). Запоріжжя-Київ: Запорізький державний медичний університет. - С. 165.
Abstract Дистанційне навчання (ДН) студентів медичного інституту – не тільки важлива складова навчального процесу, але й набуття вмінь до самостійності. Це також дає змогу оволодіти додатковою професійною інформацією, вміння працювати з літературою, розв’язування практичних, тестових завдань. Це розширює світогляд майбутнього лікаря, формує клінічне самостійне мислення, необхідні для подальшого удосконалення знань. Саме в процесі ДН найефективніше реалізується одне з головних завдань вищої школи – навчити студентів самостійно вчитися, адже освіта – це перш за все підготовка до постійного навчання протягом всього життя, а тим більше медицина, де завжди необхідно вдосконалювати свої знання з фармакотерапії, сучасних підходів до діагностики та лікування певної патології.
Дистанционное обучение (ДО) студентов медицинского института - не только важная составляющая учебного процесса, но и приобретение умений к самостоятельности. Это также дает возможность овладеть дополнительной профессиональной информацией, умение работать с литературой, решение практических, тестовых заданий. Это расширяет кругозор будущего врача, формирует клиническое самостоятельное мышление, необходимые для дальнейшего совершенствования знаний. Именно в процессе ДО эффективно реализуется одна из главных задач высшей школы - научить студентов самостоятельно учиться, ведь образование - это прежде всего подготовка к постоянному обучению в течение всей жизни, а тем более медицина, где всегда необходимо совершенствовать свои знания по фармакотерапии, современных подходов к диагностики и лечения определенной патологии.
Distance Learning (DL) medical school students - not only an important part of the learning process, but also the acquisition of skills for independence. It also provides an opportunity to learn more professional information, the ability to work with literature, solution of practical, tests. This expands the horizons of the future physician, clinical forms independent thinking necessary for the further advancement of knowledge. It is in the process DL effectively implemented one of the main tasks of high school - to teach students to learn independently, because education - is primarily a preparation for lifelong learning throughout their lives, and especially medicine, where it is always necessary to improve their knowledge of pharmacotherapy, modern approaches to diagnosis and treatment of certain diseases.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
2
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
60850
Greece Greece
1
Ireland Ireland
369571
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1185
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
11916059
United Kingdom United Kingdom
5959671
United States United States
154938912
Unknown Country Unknown Country
11916058

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
India India
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
34045286
United Kingdom United Kingdom
5959672
United States United States
154938913
Unknown Country Unknown Country
1684097

Files

File Size Format Downloads
smiyan_navhannya.pdf 76.85 kB Adobe PDF 196627978

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.