Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43313
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль викладача в організації дистанційного навчання у медицині |
Authors |
Smiian, Oleksandr Ivanovych
![]() Horbas, Viktoriia Anatoliivna ![]() Sichnenko, Petro Ivanovych ![]() Bynda, Tetiana Parfeniivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8225-0975 http://orcid.org/0000-0002-7455-6875 http://orcid.org/0000-0002-3314-0726 http://orcid.org/0000-0001-6020-6463 |
Keywords |
дистанційне навчання дистанционное обучение distance learning викладач преподаватель teacher студенти студенты students |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43313 |
Publisher | Запорізький державний медичний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Роль викладача в організації дистанційного навчання у медицині / О.І. Сміян, В.А. Горбась, П.І. Січненко, Т.П. Бинда // Матеріали всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю Актуальні питання Дистанційної освіти та телемедицини 2015 (12-13 листопада 2015 року). Запоріжжя-Київ: Запорізький державний медичний університет. - С. 165. |
Abstract |
Дистанційне навчання (ДН) студентів медичного інституту – не тільки важлива складова навчального процесу, але й набуття вмінь до самостійності. Це також дає змогу оволодіти додатковою професійною інформацією, вміння працювати з літературою, розв’язування практичних, тестових завдань. Це розширює світогляд майбутнього лікаря, формує клінічне самостійне мислення, необхідні для подальшого удосконалення знань. Саме в процесі ДН найефективніше реалізується одне з головних завдань вищої школи – навчити студентів самостійно вчитися, адже освіта – це перш за все підготовка до постійного навчання протягом всього життя, а тим більше медицина, де завжди необхідно вдосконалювати свої знання з фармакотерапії, сучасних підходів до діагностики та лікування певної патології. Дистанционное обучение (ДО) студентов медицинского института - не только важная составляющая учебного процесса, но и приобретение умений к самостоятельности. Это также дает возможность овладеть дополнительной профессиональной информацией, умение работать с литературой, решение практических, тестовых заданий. Это расширяет кругозор будущего врача, формирует клиническое самостоятельное мышление, необходимые для дальнейшего совершенствования знаний. Именно в процессе ДО эффективно реализуется одна из главных задач высшей школы - научить студентов самостоятельно учиться, ведь образование - это прежде всего подготовка к постоянному обучению в течение всей жизни, а тем более медицина, где всегда необходимо совершенствовать свои знания по фармакотерапии, современных подходов к диагностики и лечения определенной патологии. Distance Learning (DL) medical school students - not only an important part of the learning process, but also the acquisition of skills for independence. It also provides an opportunity to learn more professional information, the ability to work with literature, solution of practical, tests. This expands the horizons of the future physician, clinical forms independent thinking necessary for the further advancement of knowledge. It is in the process DL effectively implemented one of the main tasks of high school - to teach students to learn independently, because education - is primarily a preparation for lifelong learning throughout their lives, and especially medicine, where it is always necessary to improve their knowledge of pharmacotherapy, modern approaches to diagnosis and treatment of certain diseases. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

1

2

1

2

60850

1

369571

1

1

1

1185

1

11916059

5959671

154938912

11916058
Downloads

3

1

2

1

1

1

1

34045286

5959672

154938913

1684097
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
smiyan_navhannya.pdf | 76.85 kB | Adobe PDF | 196627978 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.