Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43384
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій |
Other Titles |
Маркетинговые инструменты управления финансированием и продвижением услуг неправительственных организаций Marketing management tools of funding and promotion services of non-governmental organizations |
Authors |
Kotenko, Nataliia Viktorivna
Serdiuk, Svitlana Hryhorivna Saltykova, Hanna Vasylivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6972-7780 http://orcid.org/0000-0002-4614-8313 |
Keywords |
неурядова організація суспільний (громадський) маркетинг маркетинговий план основні компоненти маркетингу інтернет-маркетинг канали просування через Інтернет неправительственная организация общественный (публичный) маркетинг маркетинговый план основные компоненты маркетинга интернет-маркетинг каналы продвижения через Интернет NGO social (public) marketing marketing plan main marketing components internet marketing internet marketing promotion channels |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43384 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Котенко, Н.В. Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій [Текст] / Н.В. Котенко, С.Г. Сердюк, Г.В. Салтикова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 20-33. |
Abstract |
Розглянуто поняття неурядової організації (НУО) та проаналізовано проблеми діяльності
НУО, які можливо вирішити за допомогою компетентного маркетингового плану. Досліджено
особливості традиційних маркетингових компонентів, актуальність, важливість та переваги
використання основних інструментів інтернет-маркетингу для неурядових організацій у
сучасних економічних умовах. Розглянуто сутність краудфандингу як важливого механізму
формування фінансових ресурсів НУО. Рассмотрено понятие неправительственной организации, проанализированы проблемы деятельности НПО, которые можно решить с помощью компетентного маркетингового плана. Исследованы особенности традиционных маркетинговых компонентов для НПО, актуальность, важность и преимущества использования инструментов интернет-маркетинга для неправительственных организаций в современных экономических условиях. Рассмотрено понятие краудфандинга как важного механизма формирования финансовых ресурсов НПО. The aim of the article is the analysis of main marketing components formation for non-governmental organizations and researching the advantages of using modern Internet marketing tools for NGOs in terms of the current economic |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
France
6
Germany
29096609
Greece
1
Guatemala
1
Hungary
1
Indonesia
1
Ireland
1080671
Lithuania
1
Poland
329180
Russia
1
Seychelles
1
South Africa
1
Ukraine
737336384
United Kingdom
368673599
United States
-1909081942
Unknown Country
737336383
Downloads
China
1
France
7
Germany
2
India
1
Ireland
1
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2
Poland
1
Russia
3
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
158148
United Kingdom
1
United States
-1909081944
Unknown Country
40
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kotenko_neuryadova_orhanizatsiya.pdf | 435.89 kB | Adobe PDF | -1908923732 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.