Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43384
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій
Other Titles Маркетинговые инструменты управления финансированием и продвижением услуг неправительственных организаций
Marketing management tools of funding and promotion services of non-governmental organizations
Authors Kotenko, Nataliia Viktorivna  
Serdiuk, Svitlana Hryhorivna
Saltykova, Hanna Vasylivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6972-7780
http://orcid.org/0000-0002-4614-8313
Keywords неурядова організація
суспільний (громадський) маркетинг
маркетинговий план
основні компоненти маркетингу
інтернет-маркетинг
канали просування через Інтернет
неправительственная организация
общественный (публичный) маркетинг
маркетинговый план
основные компоненты маркетинга
интернет-маркетинг
каналы продвижения через Интернет
NGO
social (public) marketing
marketing plan
main marketing components
internet marketing
internet marketing promotion channels
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43384
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Котенко, Н.В. Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій [Текст] / Н.В. Котенко, С.Г. Сердюк, Г.В. Салтикова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 20-33.
Abstract Розглянуто поняття неурядової організації (НУО) та проаналізовано проблеми діяльності НУО, які можливо вирішити за допомогою компетентного маркетингового плану. Досліджено особливості традиційних маркетингових компонентів, актуальність, важливість та переваги використання основних інструментів інтернет-маркетингу для неурядових організацій у сучасних економічних умовах. Розглянуто сутність краудфандингу як важливого механізму формування фінансових ресурсів НУО.
Рассмотрено понятие неправительственной организации, проанализированы проблемы деятельности НПО, которые можно решить с помощью компетентного маркетингового плана. Исследованы особенности традиционных маркетинговых компонентов для НПО, актуальность, важность и преимущества использования инструментов интернет-маркетинга для неправительственных организаций в современных экономических условиях. Рассмотрено понятие краудфандинга как важного механизма формирования финансовых ресурсов НПО.
The aim of the article is the analysis of main marketing components formation for non-governmental organizations and researching the advantages of using modern Internet marketing tools for NGOs in terms of the current economic
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
France France
6
Germany Germany
29096609
Greece Greece
1
Guatemala Guatemala
1
Hungary Hungary
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1080671
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
329180
Russia Russia
1
Seychelles Seychelles
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
737336384
United Kingdom United Kingdom
368673599
United States United States
-1909081942
Unknown Country Unknown Country
737336383

Downloads

China China
1
France France
7
Germany Germany
2
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Poland Poland
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
158148
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1909081944
Unknown Country Unknown Country
40

Files

File Size Format Downloads
Kotenko_neuryadova_orhanizatsiya.pdf 435.89 kB Adobe PDF -1908923732

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.