Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43386
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Stickers as effective means of advertising
Other Titles Стікери як ефективний засіб реклами
Стикеры как эффективное средство рекламы
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Чикалова, А.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords sticker
advertising
sphere
promotion
target audience
efficiency
стікер
реклама
галузь
просування
цільова аудиторія
ефективність
стикер
отрасль
продвижение
целевая аудитория
эффективность
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43386
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Bozhkova, V.V. Stickers as effective means of advertising [Текст] / V.V. Bozhkova, A.S. Chykalova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 34-40.
Abstract У статті проаналізовано сутність поняття “стікер”; досліджено галузі застосування стікерів; визначено характерні особливості застосування стікерів e різних видах реклами; запропоновано можливі сфери використання стікерів та напрямки їх поширення; визначено напрямки обґрунтування ефективності застосування стікерів для товаровиробників.
В статье представлен анализ сущности понятия “стикер”; охарактеризованы области применения стикеров; определены характерные особенности применения стикеров при различных видах рекламы; предложены возможные сферы применения стикеров и направления их распространения; определены основные аспекты обоснования эффективности применения стикеров для товаропроизводителей.
The essence of the concept “sticker” is analyzed in the article. Application areas of stickers are investigated. Special features of stickers’ usage in various advertizing areas are determined. Possible spheres of stickers’ application as well as the variety of distribution areas are offered. Directions of study of the effectiveness of stickers for producers are determined.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
5
Germany Germany
23565533
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
678539
Italy Italy
1
Japan Japan
183479245
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1357074
Philippines Philippines
100399039
Poland Poland
4071227
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
-931399249
United Kingdom United Kingdom
484566536
United States United States
366958488
Unknown Country Unknown Country
1099234549
Vietnam Vietnam
23250

Downloads

China China
5
France France
2
Germany Germany
23565534
Greece Greece
1
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1332934248
Lithuania Lithuania
80701
Netherlands Netherlands
1357076
Philippines Philippines
100399040
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
-931399248
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-931399249
Unknown Country Unknown Country
4
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Bozhkova_stiker.pdf 478.63 kB Adobe PDF -404461878

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.