Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43386
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Stickers as effective means of advertising |
Other Titles |
Стікери як ефективний засіб реклами Стикеры как эффективное средство рекламы |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Чикалова, А.С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
sticker advertising sphere promotion target audience efficiency стікер реклама галузь просування цільова аудиторія ефективність стикер отрасль продвижение целевая аудитория эффективность |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43386 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Bozhkova, V.V. Stickers as effective means of advertising [Текст] / V.V. Bozhkova, A.S. Chykalova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 34-40. |
Abstract |
У статті проаналізовано сутність поняття “стікер”; досліджено галузі застосування
стікерів; визначено характерні особливості застосування стікерів e різних видах реклами;
запропоновано можливі сфери використання стікерів та напрямки їх поширення; визначено
напрямки обґрунтування ефективності застосування стікерів для товаровиробників. В статье представлен анализ сущности понятия “стикер”; охарактеризованы области применения стикеров; определены характерные особенности применения стикеров при различных видах рекламы; предложены возможные сферы применения стикеров и направления их распространения; определены основные аспекты обоснования эффективности применения стикеров для товаропроизводителей. The essence of the concept “sticker” is analyzed in the article. Application areas of stickers are investigated. Special features of stickers’ usage in various advertizing areas are determined. Possible spheres of stickers’ application as well as the variety of distribution areas are offered. Directions of study of the effectiveness of stickers for producers are determined. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

5

23565533

1

1

678539

1

183479245

1

1357074

100399039

4071227

1

1

1

1

-931399249

484566536

366958488

2034033348

23250
Downloads

5

2

23565534

1

1

1

1

1332934248

80701

1357076

100399040

1

2

-931399248

1

-931399249

-2027234249

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_stiker.pdf | 478.63 kB | Adobe PDF | 1863271165 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.