Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43386
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Stickers as effective means of advertising |
Other Titles |
Стікери як ефективний засіб реклами Стикеры как эффективное средство рекламы |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Чикалова, А.С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
sticker advertising sphere promotion target audience efficiency стікер реклама галузь просування цільова аудиторія ефективність стикер отрасль продвижение целевая аудитория эффективность |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43386 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Bozhkova, V.V. Stickers as effective means of advertising [Текст] / V.V. Bozhkova, A.S. Chykalova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 34-40. |
Abstract |
У статті проаналізовано сутність поняття “стікер”; досліджено галузі застосування
стікерів; визначено характерні особливості застосування стікерів e різних видах реклами;
запропоновано можливі сфери використання стікерів та напрямки їх поширення; визначено
напрямки обґрунтування ефективності застосування стікерів для товаровиробників. В статье представлен анализ сущности понятия “стикер”; охарактеризованы области применения стикеров; определены характерные особенности применения стикеров при различных видах рекламы; предложены возможные сферы применения стикеров и направления их распространения; определены основные аспекты обоснования эффективности применения стикеров для товаропроизводителей. The essence of the concept “sticker” is analyzed in the article. Application areas of stickers are investigated. Special features of stickers’ usage in various advertizing areas are determined. Possible spheres of stickers’ application as well as the variety of distribution areas are offered. Directions of study of the effectiveness of stickers for producers are determined. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1
France
5
Germany
23565533
Greece
1
Hungary
1
Ireland
678539
Italy
1
Japan
183479245
Lithuania
1
Netherlands
1357074
Philippines
100399039
Poland
4071227
Russia
1
Slovakia
1
Sweden
1
Thailand
1
Ukraine
-931399249
United Kingdom
484566536
United States
366958488
Unknown Country
1099234549
Vietnam
23250
Downloads
China
5
France
2
Germany
23565534
Greece
1
India
1
Indonesia
1
Ireland
1
Japan
1332934248
Lithuania
80701
Netherlands
1357076
Philippines
100399040
Poland
1
Russia
2
Ukraine
-931399248
United Kingdom
1
United States
-931399249
Unknown Country
4
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova_stiker.pdf | 478.63 kB | Adobe PDF | -404461878 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.