Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43389
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах |
Other Titles |
Особенности речевого воздействия в рекламных текстах The peculiarity of speech influense of the advertising texts |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() Тєлєтова, С.Г. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
рекламні тексти лінгвістичне маніпулювання в рекламі соціальна відповідальність реклами алгоритм створення рекламного повідомлення шокуюча реклама рекламные тексты лингвистическое манипулирование в рекламе социальная ответственность рекламы алгоритм создания рекламного сообщения шокирующая реклама advertising text linguistic manipulation in advertising social responsibility algorithm for creating advertising messages shocking advertising |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43389 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах [Текст] / О.С. Тєлєтов, С.Г. Тєлєтова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 49-58. |
Abstract |
У статті проаналізовано та класифіковано основні прийоми мовного маніпулювання
в рекламі, доведено необхідність підвищення соціальної відповідальності рекламодавців та
рекламовиробників, оскільки з плином часу рекламні тексти мають усе більший вплив на читачів,
слухачів, глядачів. Запропоновані у статті узагальнення та подальше вдосконалення рекламного
законодавства значною мірою зменшать негативні компоненти впливу стихійно існуючої
реклами як на окремі верстви населення, так і на суспільство в цілому. В статье проанализированы и классифицированы основные приёмы языкового манипулирования в рекламе, доказана необходимость повышения социальной ответственности рекламопроизводителей, поскольку с течением времени рекламные тексты имеют всё большее и большее влияние на читателей, слушателей, зрителей. Предложенные в статье обобщения и дальнейшее совершенствование рекламного законодательства значительно снизят негативное влияние стихийно существующей рекламы как на отдельные слои населения, так и на общество в целом. The article shows that although over time advertising texts have an increasing influence on readers, listeners, viewers the responsibility of advertisers is not increased. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

2013603278

29667969

2013603281

1

153989

31366

1173962

1

157091

176604

1

1876241690

1

10380

1936114249

1

2

1

1

2013603274

113461254

-873163632

1604837097
Downloads

1594697495

1

1

1

-873163631

-674981852

1

1

1594697494

-1350091149

-1443214446

1

-337427218

-1012536512

1876241691

-1350091150

1

1

1070896280

-1443214435

6

1

1

-1012536476

1

1

2013603275

1594697507

2013603273

2139737272

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tielietov_reklamni_teksty.pdf | 767.68 kB | Adobe PDF | 105950141 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.