Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43391
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Комплексний підхід до організації зовнішніх інформаційних потоків туристичних підприємств |
Other Titles |
Комплексный подход к организации внешних информационных потоков туристических предприятий Complex approach to the organization of external information flows of tourism enterprises |
Authors |
Іванова, О.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інформаційний потік туристичне підприємство управління інформаційними потоками інформаційний сигнал теорія ігор теорія ринкових сигналів информационный поток туристическое предприятие формационный поток управление информационными потоками информационный сигнал теория игр теория рыночных сигналов information flow tourism enterprise management of information flows informational signal game theory market signals theory |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43391 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Іванова, О.М. Комплексний підхід до організації зовнішніх інформаційних потоків туристичних підприємств [Текст] / О.М. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 68-75. |
Abstract |
У статті розглянуто проблеми процесу управління інформаційними потоками туристичних
підприємств. Запропоновано використовувати комплексний підхід для організації зовнішніх
інформаційних потоків, що ґрунтується, зокрема, на комплексі інформаційних сигналів для
туристичного ринку. Запропоновано та доведено, що туристичним підприємствам необхідно
використовувати весь комплекс інформаційних сигналів, адже це дає можливість швидко і
надовго привернути до них увагу споживачів, активніше формувати їх постійний контингент,
забезпечить високу результативність діяльності. В статье рассмотрены проблемы процесса управления информационными потоками туристических предприятий. Предложено использовать комплексный подход для организации внешних информационных потоков, основывающийся, в частности, на комплексе информационных сигналов для туристического рынка. Предложено и доказано, что туристическим предприятиям необходимо использовать весь комплекс информационных сигналов, поскольку это дает возможность быстро и надолго привлечь к ним внимание потребителей, активно формировать их постоянный контингент, обеспечит высокую результативность деятельности. The aim of the article is to provide the basis of the complex approach to the organization of external information flows at tourism enterprises in order to improve the management of these information flows. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
France
6977
Germany
2
Greece
3489
Hungary
1
Ireland
13954
Italy
1196950
Lithuania
1
Netherlands
304
Singapore
1
Ukraine
106770
United Kingdom
53992
United States
5372322
Unknown Country
106769
Downloads
China
53990
Czechia
1
France
1
Germany
1196949
India
1
Ireland
1
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Slovakia
1
Ukraine
320166
United Kingdom
1
United States
612427
Unknown Country
20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ivanova_ informatsiinyi_potik.pdf | 330.44 kB | Adobe PDF | 2183561 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.