Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43393
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги |
Other Titles |
Маркетинговая концепция потребительской ценности гостиничной услуги The marketing concept of customer value of hospitality service |
Authors |
Герасименко, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
споживча цінність споживча цінність готельної послуги споживач маркетингова концепція споживчої цінності структура споживчої цінності готельної послуги потребительская ценность потребительская ценность гостиничной услуги потребитель маркетинговая концепция потребительской ценности структура потребительской ценности гостиничной услуги customer value customer value of hotel services consumer marketing concept of customer value customer value structure of hotel services |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43393 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Герасименко, О.В. Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги [Текст] / О.В. Герасименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 87-94. |
Abstract |
Розкрито актуальність дослідження проблеми формування споживчої цінності готельної
послуги. Систематизовано генезу наукових теорій споживчої цінності товарів та послуг.
Наведено маркетинговий інструментарій і запропоновано процедуру формування споживчої
цінності готельної послуги. Подано складові споживчої цінності готельної послуги та
запропоновано відповідні маркетингові заходи для їх імплементації в діяльності підприємства.
Розкрито сутність поняття маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги. Раскрыта актуальность исследования проблемы формирования потребительской ценности гостиничной услуги. Приведен маркетинговый инструментарий и предложена процедура исследования процесса формирования потребительской ценности гостиничной услуги. Представлены составляющие потребительской ценности гостиничной услуги. The aim of the article is a scientific justification methodological principle of research of customer value hotel services determining its structural elements and related marketing activities. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
France
118548
Germany
1224956503
Greece
1
Hungary
1
Ireland
678758
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
5341
Singapore
1
Tunisia
1
Ukraine
118479356
United Kingdom
14717596
United States
1054729249
Unknown Country
33365730
Downloads
China
4
France
265927
Germany
1224956504
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
15
Turkey
1
Ukraine
1054729250
United Kingdom
1
United States
1054729250
Unknown Country
18
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Herasymenko_spozhyvcha_tsinnist.pdf | 349.78 kB | Adobe PDF | -960286323 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.