Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43394
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі |
Other Titles |
Исследование источников информационного обеспечения стратегического маркетинга предприятий торговли Sources of information for dataware of strategic marketing |
Authors |
Савчук, А.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інформаційне забезпечення інформаційні джерела маркетингові дослідження маркетингова інформація маркетингова стратегія роздрібна торгівля информационное обеспечение информационные источники маркетинговые исследования маркетинговая информация маркетинговая стратегия розничная торговля information information supply information sources marketing research marketing strategy retail |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43394 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Савчук, А.М. Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі [Текст] / А.М. Савчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 95-104. |
Abstract |
Стаття присвячена проблемам пошуку джерел інформації, що використовуються в процесі
управління стратегічним маркетингом. Акцентовано увагу на переліку та частоті
використання основних інформаційних джерел керівниками підприємств торгівлі для вирішення
стратегічних маркетингових завдань і визначено, яка саме інформація акумулюється з цих
джерел. За результатами наукових досліджень сформовано матрицю вибору джерел
інформаційного забезпечення для прийняття управлінських рішень на різних етапах
стратегічного управління маркетингом підприємств торгівлі. Статья посвящена проблемам поиска источников информации, которые могут быть использованы в процессе управления стратегическим маркетингом. Акцентировано внимание на перечне и частоте использования основных источников информации руководителями предприятий торговли для решения стратегических маркетинговых заданий и определено, какая именно информация аккумулируется из этих источников. За результатами исследований сформирована матрица выбора источников информационного обеспечения для принятия управленческих решений на разных этапах стратегического управления маркетингом предприятий торговли. The paper is dedicated to problems of searching and choosing sources of information, which can be used by managers and executives in retail industry for marketing strategy development and implementation. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

15126152

5

3916652

1

1

1

1

7833252

2

2

32483

-258271934

3

1

-516543867

257424962

-516543869

-492184326
Downloads

30252305

1

-1494885653

1

1

-1494885650

1

1

1

1

2

1

1

1

1291985

1

6

3

-516543866

540343

-516543868

2043630
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Savchuk_torhivlia.pdf | 426.5 kB | Adobe PDF | 306236544 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.