Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43394
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі |
Other Titles |
Исследование источников информационного обеспечения стратегического маркетинга предприятий торговли Sources of information for dataware of strategic marketing |
Authors |
Савчук, А.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інформаційне забезпечення інформаційні джерела маркетингові дослідження маркетингова інформація маркетингова стратегія роздрібна торгівля информационное обеспечение информационные источники маркетинговые исследования маркетинговая информация маркетинговая стратегия розничная торговля information information supply information sources marketing research marketing strategy retail |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43394 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Савчук, А.М. Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі [Текст] / А.М. Савчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 95-104. |
Abstract |
Стаття присвячена проблемам пошуку джерел інформації, що використовуються в процесі
управління стратегічним маркетингом. Акцентовано увагу на переліку та частоті
використання основних інформаційних джерел керівниками підприємств торгівлі для вирішення
стратегічних маркетингових завдань і визначено, яка саме інформація акумулюється з цих
джерел. За результатами наукових досліджень сформовано матрицю вибору джерел
інформаційного забезпечення для прийняття управлінських рішень на різних етапах
стратегічного управління маркетингом підприємств торгівлі. Статья посвящена проблемам поиска источников информации, которые могут быть использованы в процессе управления стратегическим маркетингом. Акцентировано внимание на перечне и частоте использования основных источников информации руководителями предприятий торговли для решения стратегических маркетинговых заданий и определено, какая именно информация аккумулируется из этих источников. За результатами исследований сформирована матрица выбора источников информационного обеспечения для принятия управленческих решений на разных этапах стратегического управления маркетингом предприятий торговли. The paper is dedicated to problems of searching and choosing sources of information, which can be used by managers and executives in retail industry for marketing strategy development and implementation. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
15126152
France
5
Germany
3916652
Greece
1
Guatemala
1
Hungary
1
Iran
1
Ireland
7833252
Italy
2
Japan
2
Lithuania
32483
Singapore
-258271934
Slovakia
3
Sweden
1
Ukraine
-516543867
United Kingdom
257424962
United States
-516543869
Unknown Country
514841824
Downloads
China
30252305
Czechia
1
Estonia
-1494885653
Finland
1
France
1
Germany
-1494885650
Hungary
1
India
1
Indonesia
1
Ireland
1
Japan
2
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
1
Poland
1291985
Romania
1
Russia
6
Slovakia
3
Ukraine
-516543866
United Kingdom
540343
United States
-516543868
Unknown Country
2043630
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Savchuk_torhivlia.pdf | 426.5 kB | Adobe PDF | 306236544 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.