Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43408
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Організаційно-економічний механізм управління споживчим капіталом підприємства |
Other Titles |
Организационно-экономический механизм управления потребительским капиталом предприятия Organizational-economic mechanism of enterprise’s customer capital management |
Authors |
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna |
ORCID | |
Keywords |
споживчий капітал організаційно-економічний механізм механізм управління інформаційні потоки реінжиніринг потребительский капитал организационно-экономический механизм механизм управления информационные потоки реинжиниринг customer capital organizational and economic mechanism management mechanism information flow reengineering |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43408 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Голишева, Є.О. Організаційно-економічний механізм управління споживчим капіталом підприємства [Текст] / Є.О. Голишева, О.Ф. Грищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 209-223. |
Abstract |
У статті проаналізовано передумови та розроблено засади організаційно-економічного
механізму управління споживчим капіталом підприємства. Визначено логічно-структурну схему
механізму управління споживчим капіталом та деталізовано сутність його підсистем. Наведено
проблемно-цільову структуру управління споживчим капіталом як таку, що найбільш повно
відповідає поставленим завданням організаційно-економічного механізму В статье проанализированы предпосылки и разработаны основы организационно- экономического механизма управления потребительским капиталом предприятия. Определена логично-структурная схема механизма управления потребительским капиталом и детализирована сущность его подсистем. Приведена проблемно-целевая структура управления потребительским капиталом как структура, которая наиболее целесообразно соответствующая поставленным задачам организационно-экономического механизма. The aim of the article is to analyze the conditions and development bases of organizational and economic mechanism of the enterprise’s customer capital. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

63651047

1

1

33800048

112520

22977

281087533

2

1

3831

1745337014

141564

224946798

63651043
Downloads

1

1

545275051

545275036

545275047

33800049

503075

1

16900027

1

1

77177

1

306450

1745337015

1

-1962860788

63651044
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Holysheva_spozhyvchyi_kapital.pdf | 445.74 kB | Adobe PDF | 1533539190 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.