Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43433
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ословлення аксіологічних параметрів денотатів на матеріалі англомовного дискурсу |
Authors |
Shvachko, Svitlana Oleksiivna
Shumenko, Olha Anatoliivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-2119-1884 http://orcid.org/0000-0002-7846-1937 |
Keywords |
лінгво-когнітивні аспекти лингво-когнитивные аспекты linguocognitive aspects параметричні оцінки параметрические оценки parameter assessment of English denotates поняття «багато», «мало» понятия "много", "мало" notions “many/much”, “few/little” англійська мова английский язык the English language |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43433 |
Publisher | Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки |
License | |
Citation | Швачко, С.О. Ословлення аксіологічних параметрів денотатів на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / С.О. Швачко, О.А. Шуменко// Науковий вісник Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Серія "Філологічні науки". – 2015. – Т.3(304). – С.115-120. |
Abstract |
У роботі осмислюються лінгво-когнітивні аспекти параметричного оцінювання референтів (об’єкт дослідження) на матеріалі слів англомовного дискурсу (предмет дослідження). Фокусується увага на кількісних словах-номінаціях понять Багато, Мало. Актуальність теми об’єктивується новизною поставленої проблеми, її малодослідженістю, зростаючим інтересом учених до ідентифікації системно-функціонального буття досліджуваних об’єктів. У статті питання Ніщо сьогоденного буття представлено у лінгвістичній картині світу. Емпіричні факти свідчать про шкалярні вектори пізнавання процесу, про категоризацію пізнаних феноменів засобами англійської мови. Характер останніх зумовив вибір адекватних методів аналізу, а саме: дистрибутивного, компонентного, дискурсивного, концептуального. Мета статті полягає у систематизації засобів позначення параметричних оцінок в англомовному дискурсі. В статье исследуются лингво-когнитивные аспекты слов в качестве оценивания результатов познания. Фокусируется внимание на номинациях понятий Много :: Мало в английском дискурсе. В статье актуализируется проблема Ничто в лингвистической картине мира. Эмпирические факты верифицируют скалярный характер номинаций референтов в английском языке. Выбор методов объективируется природой референтов, а также тенденциями современной методологии, т.е. дистрибутивным, компонентным, дискурсивным и концептуальным анализами. Цель работы состоит в упорядочивании лингвистических средств оценивания параметрических характеристик денотатов в англоязычном дискурсе. The article in question deals with the linguocognitive aspects of words, the way they assess results of cognition. Attentions is being focused upon nominations of notions “many/much” :: “few/little”. The article considers the problem of Nothing in terms of linguistic picture of the world. Empiric facts verify the scale nature of the assessment units in the English discourse. The methods used in the paper are being objectivized by the nature of investigated referents and tendencies in modern methodology, i.e. distributional, componentional, discursive and conceptual analysis. Perspective vistas are being considered. The goal of investigation is aimed at taxonomy of linguistic nominations – assessing quantitative markers of cognitive proceedings. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Canada
1
China
677894507
Czechia
2
France
3
Germany
10617477
Greece
9196
Ireland
137974
Japan
1
Lithuania
1
Russia
1
Saudi Arabia
1
Sweden
1
Ukraine
65579375
United Kingdom
33003294
United States
1465136374
Unknown Country
-2042589061
Downloads
China
677894508
France
2
Germany
4
Iceland
1
India
1
Japan
1
Lithuania
1
Russia
7
Ukraine
568547166
United Kingdom
1
United States
1465136378
Unknown Country
13
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
shvachko_linguocognitive.pdf | 163.64 kB | Adobe PDF | -1583389213 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.