Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43539
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вісім стратегій еmeil – маркетингу
Authors Никонець, М.О.
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords email маркетинг
email marketing
стратегія
стратегия
strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43539
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Никонець, М.О. Вісім стратегій еmeil – маркетингу [Текст] / М.О. Никонець, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 276-277.
Abstract У сучасному інформаційному суспільстві реклама практично в будь-якому, особливо явному її прояві, серйозно дратує як online, так і offline споживачів. Однак email-маркетинг, як один із інструментів інтернет-маркетингу, все ще залишається найпопулярнішим каналом бізнес-комунікації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
2
France France
1
Germany Germany
43536
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5972
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
441391
United Kingdom United Kingdom
195550
United States United States
4706941
Unknown Country Unknown Country
5834789

Downloads

China China
7
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
441392
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4706942
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Nykonets_Email_marketynh.pdf 270.99 kB Adobe PDF 5148347

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.