Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43591
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Брендинг міст: специфіка та виклики часу |
Authors |
Біленко, В.О.
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna |
ORCID | |
Keywords |
брендинг міста брендинг города імідж имидж image |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43591 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Біленко, В.О. Брендинг міст: специфіка та виклики часу [Текст] / В.О. Біленко, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 286-287. |
Abstract |
Перехід від планової до ринкової економіки створив перед Україною необхідність розвитку маркетингу та просування власної продукції. Вийшовши на світовий ринок, підприємства позиціонують певні марки, пропонують вітчизняний бренд – комплекс понять, які узагальнюють думку людей про особистість, компанію, відповідний товар, послугу тощо. Проте, з точки зору інвестиційної привабливості, просування потребують і міста, формуючи потребу брендингу територій. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
2796267
Czechia
1
France
3
Germany
15219
Greece
1
Ireland
67287
Italy
1
Japan
5592533
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
775173
United Kingdom
388500
United States
20820072
Unknown Country
15
Downloads
China
1
EU
1
France
2
Germany
11185065
Indonesia
1
Lithuania
1
Poland
1
Portugal
1
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
1550060
United Kingdom
1
United States
20820071
Unknown Country
30455078
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilenko_brendynh_mista.pdf | 274.16 kB | Adobe PDF | 64010287 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.